دیدار رئیس جهاددانشگاهی کرمان با جانبازان دوران دفاع مقدس + عکس
کد خبر: 4200749
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

دیدار رئیس جهاددانشگاهی کرمان با جانبازان دوران دفاع مقدس + عکس

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از پرسنل این مجموعه با جانبازان دوران دفاع مقدس آسایشگاه گهرزمین دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی کرمان با جانبازان دوران دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در جریان دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جانبازان نمونه بارزی از صبر و شکیبایی هستند، گفت: اگر امروز توانستیم چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیریم به برکت رشادت‌های جانبازان و خون پاک شهیدان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: جانبازان عزیز زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، سلامتی خود را خالصانه در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این قطعاً اجری بی‌‌پایان نزد خداوند متعال خواهد داشت.

علیرضا برهانی‌نژاد، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این دیدار گفت: ۲۹ دی‌ماه سال ۶۵ با خمپاره ۶۰ مجروح شدم و به مدت ۳۷ سال و یک ماه است که قطع نخاع شده‌ام و در آن زمان ۱۵ سال سن داشتم.

غلامرضا محمدی یکی دیگر از یادگاران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در عملیات والفجر یک قطع نخاع شدم و به مدت سه سال و نیم هم طعم اسارت را چشیدم.

در این دیدار یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن زمان پرداختند و در پایان با اهدای گل و هدیه از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha