جهاد و ایستادگی، تنها راه برافراشتن پرچم اسلام بر قله‌های رفیع است
کد خبر: 4199682
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

جهاد و ایستادگی، تنها راه برافراشتن پرچم اسلام بر قله‌های رفیع است

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه راهی جز ایستادگی و جهاد در راه خدا برای برافراشتن پرچم «لَا إِلَهَ إِلَّا الله» بر قلل رفیع جهان وجود ندارد، گفت: خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده و راه و رسم شهدا کور شدنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجابه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در یادواره شهدای فراجا حادثه تروریستی کرمان با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی بر زنده بودن شهدا، گفت: شهدا جان خود را به خداوند فروختند و خداوند جان مؤمنانی که مخلص هستند را می‌خرد و بهای این جان بهشت جاودان است. شهدا فقط برای اعتلای کلمه توحید و انتظام جامع مؤمنان، حرکت جدید بخشیدن به جامعه و تزریق خون به پیکر بی‌ رمق جامعه جان دادند و با این خون‌ها درخت اسلام را پر ثمر و تنومند می‌شود.

وی با اشاره به گفته شهید سلیمانی که فرمود شرط شهید شدن شهید بودن است، افزود: بشارت به خانواده شهدا و ملت شهید پرور کرمان که چنین شهدایی را پرورش دادند که جان خود را تقدیم امنیت مردم می‌کنند. دشمنان بدانید که با کشتن آحاد ما به تعبیر حضرت امام(ره) ما زنده‌تر می‌شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: راهی جز ایستادگی و جهاد در راه خدا برای برافراشتن پرچم «لَا إِلَهَ إِلَّا الله» بر قلل رفیع جهان وجود ندارد و شهادت اگرچه درد‌هایی را به دنبال دارد اما موجب پویایی، حرکت و تزریق خون به پیکر نیروهای مسلح می‌شود. شهادت یک مشعل فروزان و تابناک می‌شود و شهدا ستاره شده و راه را نشان می‌دهند و این آثار شهداست و خوش به حال پدران و مادرانی که چنین برومندانی پرورش دادند.

وی با بیان اینکه شهادت اوج بندگی خداوند است و تا شرک هست مبارزه وجود دارد، ادامه داد: مصمم هستیم پرچم «لَا إِلَهَ إِلَّا الله» را در قله‌های رفیع کرامت به اهتزار درآوریم و ابرقدرت‌ها و نوکران آنها مطمئن باشند دست‌های خون آشام جنایتکاران کوتاه می‌شود و ما به راه مبارزه ادامه داده و خواب را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، اظهار کرد: خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده و راه و رسم شهدا کور شدنی نیست. از فاجعه تروریستی کرمان تا امروز مجموعه انتظامی ۱۰ شهید تقدیم کرده است و مزار مطهر شهدا درالشفای آزادگان خواهد بود و جز شهادت، زیبنده افرادی همچون سلیمانی و دیگر شهدا نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان با اشاره به نقشه‌های شوم و فتنه‌های دشمن در اغتشاشات گذشته و برای ضربه زدن به بانوان ایران اسلامی، گفت: این بانوان عفیف هستند که شهدا و چنین اسطوره‌های مقاومت را تربیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha