تدابیر حمل و نقل راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد
کد خبر: 4199029
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

تدابیر حمل و نقل راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ناوگان حمل‌ و نقل عمومی این کلان‌شهر به‌منظور جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، امروز، 21 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شهرداری شیراز آماده برگزاری چهل‌وپنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، به‌گونه‌ای که علاوه بر برقراری محدودیت‌های ترافیکی، دستگاه‌های مختلف اعم از حمل‌ و نقل عمومی نیز اقداماتی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهند داد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه روز یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، استفاده از ناوگان حمل ‌و نقل ریلی درون‌شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

وی همچنین گفت: از سوی سازمان حمل ‌و نقل مسافر فردا خدمات‌رسانی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن انجام خواهد شد و تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خدمت حاضران در مراسم راهپیمایی قرار خواهد داشت. همچنین یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه تمامی خطوط منتهی به چهارراه ۱۵ خرداد فعال بوده و در هر خط سه دستگاه اتوبوس جمعاً به تعداد ۱۲۰ دستگاه، جابجایی و حمل‌ و نقل شهروندان را بر عهده دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در تشریح دیگر خدمات این مجموعه بیان کرد: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به محلات این کلان‌شهر اختصاص داده شده است.

وی همچنین از فعال بودن خدمات پارکینگ عمومی و طبقاتی هدایت واقع در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان هدایت شرقی در روز یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه خبر داد.

انتهای پیام
captcha