بانک‌ها فقط با شرکت‌های پیامکی مجوزدار قرارداد می‌بندند
کد خبر: 4198311
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
با پیگیری کارگروه پیامکی

بانک‌ها فقط با شرکت‌های پیامکی مجوزدار قرارداد می‌بندند

هرگونه فعالیت با عنوان پیامرسان منوط به دریافت مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بانک‌ها فقط با این مراکز قرارداد منعقد می‌کنند.

بانک‌ها فقط با شرکت‌های پیامکی مجوزدار قرارداد می‌بندندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، چهلمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به ریاست سعید پورابوالقاسم، سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از سازمان‌ها و نهاد‌های عضو حضور داشتند، مقرر شد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای رسمی به بانک‌ها معرفی شوند و بانک مرکزی نیز همه بانک‌ها را مکلف به عقد قرارداد با این شرکت‌ها کند.

بنابراین گزارش، در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور رفع اختلافات مالی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه و بانک‌ها، مرکز ملی فضای مجازی به موضوع ورود کند.

شرکت‌کنندگان در این جلسه تأکید کردند؛ هرگونه فعالیت با عنوان پیامرسان موضوع ماده ۷-۱ مصوبه ضوابط محتوایی پیام‌رسانی دیجیتال، منوط به دریافت مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام
captcha