همه نسبت به انتخابات مسئولیت داریم
کد خبر: 4197717
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

همه نسبت به انتخابات مسئولیت داریم

نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع کارکنان و سربازان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: هر کدام از ما نسبت به انتخابات مسئولیت داریم و باید برای مشارکت حداکثری خانواده‌ها و اطرافیان خود تبلیغ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، جمعی از کارکنان و سربازان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) همزمان با ایام الله دهه فجر با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

موسوی‌فرد، در این دیدار، با تبریک دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مقداری هستند که بیان آنها روزها طول می‌کشد. از جمله آنها می‌توان به مسائل معنوی همچون اعتکاف و اربعین حسینی اشاره کرد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: شهدا حق بسیاری به گردن ما دارند و با جانفشانی آنها شاهد ایران اسلامی کنونی هستیم.  در زمان قاجار، بیش از دو سوم خاک ایران را دادند، اما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را هم ندادیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی در کنار هر قدرتی ایستاده موفق بود، خاطرنشان کرد: در سوریه، ایران اسلامی مقابل داعش ایستاد و نگذاشت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورها به نقشه شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: پشتوانه ایران اسلامی خداوند متعال، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مردم عزیز و شهدا هستند و هیچ قدرتی قادر نیست جسارتی به ایران اسلامی داشته باشد.

موسوی فرد در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: هر کدام از ما نسبت به انتخابات مسئولیت داریم و باید برای مشارکت حداکثری خانواده‌ها و اطرافیان خود تبلیغ کنیم.

سرهنگ جواد شمسی، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به این مناسبت امروز مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی(ره) در این یگان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان در این یگان برگزار شد.

وی گفت: برنامه‌های متنوعی در طول دهه مبارک فجر در این یگان برگزار شده و در روزهای آینده نیز اجرا می‌شود. روز گذشته 13 بهمن، یادواره شهدای مسجد جواد الائمه(ع) برگزار شد که با حضور آحاد کارکنان و همچنین مجموعه فرهنگی و عملیاتی تیپ اجرا شد.

سرهنگ شمسی گفت: همچنین با توجه به حضور تیپ در نوار مرزی در شهر آبادان، خرمشهر واروندکنار، برنامه‌های خوبی اجرا خواهیم کرد.  

همچنین، حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه  در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر، دهه تجدید میثاق ملت ما با انقلاب است. به فرموده رهبر انقلاب، دهه فجر، دهه بزرگداشت بزرگترین معجزه الهی در این روزگار است.

وی با اشاره به نقش پررنگ شهدا در پیروزی 22 بهمن گفت: ملت ایران در دهه فجر به رهبری امام راحل، عمر چپاول گران را در این کشور به سرآوردند. همانطور که امام فرمودند این انقلاب مانند طفلی است که مراقبت و پرستاری می‌خواهد. این پرستاری، امروز جهاد تبیینی است که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.

وظیفه همه ما است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و روشنگری کنیم. جهاد تبیین در یک کلام، یعنی خارج کردن حقیقت از دل واقعیت. باید این حقیقت‌ها را به نسل جدید انتقال دهیم.

با امام راحل و مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم و آمادگی خود را برای اجرای فرامین امام انقلاب اعلام می‌کنیم. «ما می‌توانیم» از آموزه‌های دهه فجر است. دهه فجر به ما آموخته در مقابل زورگویان تسلیم نشویم.

در این دیدار، به مناسبت دهه فجر، سرود شهید قدس، یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی نیز رونمایی و اجرا شد.

انتهای پیام
captcha