نخستین جشنواره «نشان دوستدار خانواده» برگزار می‌شود
کد خبر: 4196318
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

نخستین جشنواره «نشان دوستدار خانواده» برگزار می‌شود

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین جشنواره «نشان دوستدار خانواده» را با هدف کمک به توسعه زیست‌بوم دیجیتال کودک و نوجوان برگزار کند.

نخستین جشنواره «نشان دوستدار خانواده» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با روز جهانی اینترنت ایمن‌تر (ششم فوریه مصادف با ۱۷ بهمن ماه) و با هدف کمک به توسعه زیست‌بوم دیجیتال کودک و نوجوان، نخستین جشنواره «نشان دوستدار خانواده» را برگزار می‌کند.

در فراخوانی که به همین مناسبت منتشر شد از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در سراسر کشور در محور‌های زیر فعال هستند، دعوت می‌شود به منظور ثبت نام و شرکت در این جشنواره و تکمیل فرم مخصوص، به نشانی ffdigitalservices.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، این جشنواره ۹ بهمن‌ماه در نشست جامعی رسماً به شرکت‌کنندگان معرفی خواهد شد و جلسه هم‌اندیشی ارتقای وضعیت زیست‌بوم خدمات دوستدار خانواده نیز ۱۷ بهمن، همزمان با روز اینترنت جهانی ایمن برگزار می‌شود.

در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز که روز ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود، برگزیدگان جشنواره «نشان دوستدار خانواده» معرفی و از آن‌ها تجلیل می‌شوند.

محور‌های این جشنواره بدین شرح است؛ به کارگیری ابزار‌های فناورانه در سازو کار نمایش تبلیغات مناسب برای کودک و نوجوان، خدمات نظارت والدینی داخلی، تناسب محتوا یا خدمت و سن مخاطب، حفاظت از حریم خصوصی کودک و نوجوان، صیانت از داده‌های کودک و نوجوان و پرداخت کنترل شده کودک و نوجوان.

انتهای پیام
captcha