ابطحی دستیار ویژه وزیر ارشاد در امور فلسطین شد
کد خبر: 4192839
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

ابطحی دستیار ویژه وزیر ارشاد در امور فلسطین شد

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمجتبی ابطحی؛ دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین، به سمت دستیار ویژه وزیر ارشاد در امور فلسطین نیز منصوب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را -که آبان امسال به همین سمت از طرف وزیر کشور منصوب شده بود،- به عنوان دستیار ویژه خود در امور فلسطین منصوب کرد.

در متن حکم صادره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است؛

جناب آقای سید مجتبی ابطحی

نظر به سوابق فرهنگی ارزشمند و تجارب درخشان جناب‌عالی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، شما را به عنوان «مشاور وزیر در امور فلسطین» منصوب می کنم.

انسجام بهتر و فعال‌سازی بیشتر تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و رشد تولیدات و پرداخت ‌های هنری و واگویه‌های رسای رسانه‌ای از حقیقت حقانیت و مظلومیت قضیه فلسطین، به ویژه در زمان حاضر که با شهامت مبارزان فلسطینی و برپا کردن طوفان ‌الاقصی، مقاومت تنومند چنددهه جان دوباره گرفته است، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و تکلیف دینی و انسانی بر همه مدیران و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آزادی خواه و ظلم ستیز است.

امیدوارم با استعانت از پروردگار و با برنامه‌ریزی متناسب بر اساس اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی در حوزه فلسطین و در تعامل با بخش‌های مختلف وزارت خانه، و مجموعه‌های مردم‌نهاد، مسأله حیاتی فلسطین در تحقق این مهم، موفق باشید.

مزید توفیقات جناب‌عالی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha