استکبار می‌خواهد دختران جامعه را از هویت اصلی دور کند
کد خبر: 4192427
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

استکبار می‌خواهد دختران جامعه را از هویت اصلی دور کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن برای زنان و دختران ما نقشه‌های بسیار شومی کشیده است، گفت: نظام استکباری درصدد است تا دختران جامعه ما را از هویت اصلی خود دور کند.

حجت الاسلام مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز، 16 دی‌ماه در مراسم کاروان «مادران فاطمی، مجاهدان زینبی» به یاد یاران شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدان حسین قمی و سردار محمدعلی حق‌بین که در مزار سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که یاد شهدا از شهادت کمتر نیست، اظهار کرد: گیلان مدافعان حرم زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ شهید مرتضی حسین‌پور و سردار حق‌بین مورد عنایت ویژه حاج قاسم سلیمانی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جایگاه حقیقی زن در نگاه دینی ما بسیار رفیع است، افزود: بستر و زمینه تربیت انسان ولی‌الله توسط زنان فراهم می‌شود؛ مکتب اسلام جایگاه زنان را همراه با حجاب و پوشش خود در عرصه‌های اجتماعی معرفی و بر آن تأکید می‌کند.

وی با بیان اینکه حقیقت والای نقش‌آفرینی زن در نقش مادری وی متجلی است، مادران و همسران شهدای کربلا اگر نبودند آن‌ها به سعادت نائل نمی‌شدند، گفت: امروز دختران و زنان ما باید الگوی خوبی در عرصه‌های اجتماعی باشند.

مهدوی با اشاره به اینکه دشمن برای زنان و دختران ما نقشه‌های بسیار شومی کشیده است، تصریح کرد: استکبار درصدد است تا دختران جامعه ما را از هویت اصلی خود دور کند. رژیم جعلی صهیونیستی می‌خواهد زنان ما را به قتلگاه شخصیتی ببرد، بی‌حجابی زنان و دختران توسط رسانه‌های بیگانه در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام
captcha