پیام تسلیت جامعه قرآنی خوزستان برای حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4191936
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

پیام تسلیت جامعه قرآنی خوزستان برای حادثه تروریستی کرمان

جامعه قرآنی استان خوزستان در پی حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت

به گزارش ایکنا از خوزستان، جامعه قرآنی استان خوزستان در پی حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان پیام تسلیت صادر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحيم

بار ديگر دست استكبار جهانى ودر رأس آنها آمريكای جنايتكار و رژيم فاشيستی صهيونيسم از آستين اذناب خونخوارشان در منطقه بيرون آمده و جنايتی خونبار و اسفبار ديگری را رقم زدند.

در حالى كه خيل عاشقان مشتاق جهت بزرگداشت چهارمين سالگرد قهرمان ملی و سردار دلهايشان، شهيد سليمانی در گلزار شهدای كرمان اجتماعی با شكوه و تاريخى را رقم می‌زند، دشمنان قسم خورده امت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامى با دو انفجار باعث شهادت بيش از صد تن از فرزندان اين مرز و بوم و جراحت تعداد قابل توجه ديگری گرديدند كه تنها به جرم ايمان راسخ و عشقشان به اهل بيت طهارت و عصمت عليه‌السلام و نظام مقدس جمهوری اسلامى به خاك و خون كشيده شدند (وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ) ( بروج/٨).

جامعه قرآنی استان خوزستان ضمن عرض تسليت و همدردی، اين جنايت وحشيانه را به شدت محكوم و از مقامات ذيصلاح و و سربازان گمنام امام زمان(عج) درخواست دارد كه عاملان اين جنايت هولناک را شناسايى و به اشد مجازات برساند. خداوند روح پر فتوح شهداي اين حادثه دلخراش را با شهداى كربلا محشور كرده و مصدومان را هرچه زودتر لباس عافيت و تندرستى بپوشاند.

آمين رب العالمين

جامعه قرآنی استان خوزستان

انتهای پیام
captcha