اخلاص؛ مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4191624
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان بیان کرد:

اخلاص؛ مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا(س)

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان «اخلاص» را مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا(س) ذکر کرد و گفت: دختر پیامبر اکرم(ص) محبوب‌ترین و بالاترین فرد نزد رسول خدا(ص) بود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 13 دی در نشست با اعضای شورای سادات استان گفت: حضرت فاطمه(س)، دختر پیامبر اکرم(ص) محبوب‌ترین و بالاترین فرد نزد رسول خدا بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) تنها برای خدا کار می‌کرد، زندگی حضرت و اعمال، رفتار و حتی سکوت ایشان فقط برای وجود خدا بود، افزود: اگر کسی همه کارها، نگاه، رفتار، کردار، عبادت، مدیریت و گوش دادنش برای پروردگار باشد، حق تعالی او را کمک خواهد کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه هر چه مقام و منزلت انسان بالاتر رود مسئوليت انسان بيشتر می‌شود، بیان کرد: از همين رو سادات بايد قدر سيادت خود را بيشتر بدانند.

وی با تأکید بر اینکه حرمت سادات باید حفظ شود، گفت: بنده احترام ویژه‌ای برای سادات قائلم و همواره در برنامه‌ها و محافل آنان شرکت کرده و به دغدغه‌هایشان پاسخ‌گو بوده‌ام و امیدوارم همه ما وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم. 

انتهای پیام
captcha