آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4191475
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله شبیه‌سازی چهارمین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در این استان خبر داد و گفت: : هفت نفر در دو بخش بانوان و آقایان در این مرحله شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مرحله شبیه‌سازی چهارمین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در این استان خبر داد و گفت: این مرحله از ساعت 8 الی 15 در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: هفت نفر در دو بخش بانوان و آقایان در این مرحله شرکت می‌کنند که در این مرحله تعدادی فایل صوتی تلاوت همراه با فرم داوری برای شرکت‌کنندگان طرح پخش می‌شود و آنان این فرم‌ها را پر می‌کنند.

این مسئول زمان برگزاری این آزمون را روز پنج‌شنبه، 14 دی‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: این آزمون در تجوید، حسن حفظ و لحن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه البرز با توضیح اینکه در مجموع 600 نفر از سراسر کشور در این آزمون شرکت می‌کنند، گفت: رتبه‌بندی داوران با این آزمون مشخص می‌شود که برخی ارتقای درجه داوری و برخی نیز تنزل پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha