تشکیل جلسه هفتگی آموزش قرآن در محله مجیدیه
کد خبر: 4191470
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

تشکیل جلسه هفتگی آموزش قرآن در محله مجیدیه

جلسه آموزش قرآن کریم در مسجد امام حسین شهید(ع) در منطقه مجیدیه شمالی تهران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی جلسه آموزش قرآن در مسجد امام حسین شهید(ع) +‌ عکس

به گزارش ایکنا، جلسه آموزش قرآن کریم در مسجد امام حسین شهید(ع) با تدریس علی‌اکبر ملکشاهی، شامگاه یکشنبه دهم دی‌ماه با حضور اهالی این منطقه، جمعی از استادان، پیشکسوتان و فعالان امور قرآنی برگزار شد.

علی‌اکبر ملکشاهی، قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: این جلسه آموزشی به درخواست هیئت امنا و امام جماعت این مسجد و برای اهالی منطقه مجیدیه شمالی در مسجد امام حسین شهید(ع) راه‌اندازی شده است. 

این مدرس قرآن افزود: امیدوارم این جلسه فرصتی برای همه اقشار به ویژه جوانان فراهم کند تا از طریق حضور در این جلسه بتوانند سطح توانمندی قرآنی خود را ارتقا دهند. ان‌شا‌ءالله از طریق برگزاری این جلسه توانسته باشیم گامی در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی برداشته باشیم. 

این قاری بین‌المللی کشورمان بیان کرد: این جلسه به صورت هفتگی روزهای یکشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا برگزار و در آن آموزش‌هایی در زمینه تجوید و صوت و لحن ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این جلسه سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی، نکات ارزشمندی در مورد ضرورت انس و تلاوت قرآن کریم بیان کرد. همچنین اساتید دیگری همچون حبیب پوراحمدی، مصطفی یادگاری، سیدحسین موسوی‌بلده، حسن ربیعیان، حسین ربیعیان و احمد مرادی حضور داشتند. 

یادآور می‌شود، مسجد امام حسین شهید(ع) در بلوار امام حسین شهید(ع) در منطقه مجیدیه شمال تهران واقع شده است.  

راه‌اندازی جلسه آموزش قرآن در مسجد امام حسین شهید(ع) +‌ عکس

راه‌اندازی جلسه آموزش قرآن در مسجد امام حسین شهید(ع) +‌ عکس

انتهای پیام
captcha