حضور ۳۰ میهمان از ۹ کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس
کد خبر: 4191340
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

حضور ۳۰ میهمان از ۹ کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس با اشاره به اینکه ما در این نمایشگاه شاهد حضور میهمانانی از کشورهای مختلف هستیم، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۰ میهمان از ۹ کشور حضور خواهند داشت.

احمد‌رضا نقیب‌زاده، مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارسبه گزارش ایکنا از فارس، احمد‌رضا نقیب‌زاده، مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس شامگاه دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز بیان کرد: در دو روزه آینده شاهد افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ما در این نمایشگاه شاهد حضور میهمانانی از کشورهای مختلف هستیم و ۳۰ میهمان از ۹ کشور حضور خواهند داشت.

نقیب‌زاده با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است، افزود: مشارکت بخش خصوصی و دولتی از ویژگی‌های خاص این نمایشگاه است. همچنین در این نمایشگاه یک تیم ۳۰ نفره اجرایی حضور دارند که عمده این افراد از فعالان بخش خصوصی عرصه گردشگری هستند.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف با این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلفی از جمله استانداری فارس، فرمانداری شیراز، شهرداری استان، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، جهاددانشگاهی فارس و... در بحث برپایی نمایشگاه مشارکت و همراهی دارند.

به گفته مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس، در کنار نمایشگاه گردشگری شاهد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان فارس هستیم که این اتفاق بسیار خرسندی است.

وی افزود: حضور اقوام ایرانی، حضور فعال نمایندگی کانون اتومبیل‌رانی وجهانگردی در استان فارس و توجه به موضوعات آموزشی گردشگری از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 نقیب‌زاده همچنین بیان کرد: در این نمایشگاه شرایطی ایجاد کردیم که تعامل بین حلقه‌های صنعت گردشگری در این نمایشگاه رقم خورد تا زمینه توسعه گردشگری را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha