بزرگترین ناقضان حقوق بشر، بزرگترین مدعیان آن هستند
کد خبر: 4186648
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

بزرگترین ناقضان حقوق بشر، بزرگترین مدعیان آن هستند

امام جمعه کمالشهر کرج گفت: امروز مدعیان حقوق بشر، خود ناقضان اصلی حقوق بشرند. استفاده ابزاری ازحقوق بشر وسیاست دوگانه غرب و قدرت‌های سلطه‌گر در مواجهه باحقوق بشر، ظلم به بشر و مایه شرمساری است.

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه کمالشهر کرج

به گزارش ایکنا از البرز حجت‌الاسلام محمود نورپور، امام جمعه کمالشهر کرج، روز جمعه، 17 آذرماه در خطبه های نماز جمعه کمالشهر کرج، اظهار کرد: امروز مدعیان حقوق بشر، خود ناقضان اصلی حقوق بشرند. استفاده ابزاری از حقوق بشر و سیاست دوگانه غرب و قدرت‌های سلطه‌گر در مواجهه باحقوق بشر، ظلم به بشر و مایه شرمساری است.

وی افزود: بیش از ۱۷هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه درخانه و کاشانه خود قتل عام می‌شوند و مدعیان دفاع از حقوق بشر و دولت‌ها کر وکور ولال هستند.

خطیب نمازجمعه کمالشهر کرج در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به اهمیت مقوله فرهنگ اشاره کرد و یادآور شد:  امروز انقلاب، اسلام و کشور عزیز ما با تهاجم شدید فرهنگی مواجه است؛ مثلث شوم عبری، عربی، غربی و دشمنان نشان‌دار و بی‌نشان نظام اسلامی با بیش از ۳۰۰ شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه کردی و ترکی زبان علیه نظام و مردم ما برنامه تولید و پخش می‌کنند. آن هم با پول و راهبری آمریکا، عربستان، انگلیس آلمان و... در حالیکه برای چین و هند با آن همه جمعیت یک شبکه هم راه نمی‌اندازند.

 این مسئول بیان کرد: امروز خانواده‌های ما، جوانان، زنان دختران، نخبه‌ها، هنرمندان، گروه‌های سیاسی همه و همه آماج بمباران شدید تبلیغات مسموم کننده فرهنگی دشمن قرار دارند. از این رو وظیفه شورای عالی انقلاب و مجلس شورای اسلامی و دولت و نهادهای فرهنگی و مراکز علمی بسیار سنگین و مضاعف است. 

نورپور توضیح داد: امروز باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، شورای عالی انقلاب فرهنگی با تدبیر درست، رویکرد و حالت دفاع و هجمه فرهنگی به دشمن را اتخاذ کند.  مسئولین، نهادها و آحاد مردم همه وظیفه دارند که فرهنگ اسلامی و ایرانی را تقویت کرده و توطئه‌ی فرهنگی دشمنان را خنثی کنند. 

 امام جمعه کمالشهر کرج تصریح کرد: خدا را شاکریم که در میدان فرهنگ دست ما پر است. ما دارای فرهنگ غنی و مشعشع و زلال اسلام ناب و معارف بلند اهل بیت( ع) و قرآن مجید و آثار ماندگار بزرگانی همانند شهید مطهری و دستغیب‌ها هستیم. 

وی گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و زدودن شبهات از ذهن نوجوانان و جوانان، فعالان فرهنگی، مدیران اجرایی، مراکز علمی و تشکل‌های مردمی همه و همه باید پای کار بیایند. 

خطیب نمازجمعه ضمن قدردانی از مردم شریف استان البرز در استقبال با شکوه از رئیس جمهور ابراز کرد: امیدواریم معضلات و مشکلات کمالشهر با بیش از تقریباً ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این سفر مورد عنایت قرار گیرد و به مشکلات ورزشی، آموزشی، بهداشتی و عمران شهری  ایستگاه مترو و...توجه ویژه شود.

انتهای پیام
captcha