زیبایی‌های نماز به تصویر کشیده شود
کد خبر: 4186023
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مدیرکل ارشاد لرستان:

زیبایی‌های نماز به تصویر کشیده شود

اعظم روانشاد گفت: یکی از وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تولید محتوا و به تصویر کشیدن زیبایی‌شناختی‌های نماز است.

کارگروه تخصصی اجلاس سراسری نماز در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 14 آذرماه در جلسه کارگروه تخصصی اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ نماز به‌عنوان مهم‌ترین دستور الهی به ویژه اقامه نماز جمعت در ادارات گفت: یکی از وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تولید محتوا و به تصویر کشیدن زیبایی‌شناختی‌های نماز است.

وی با تأکید بر لزوم ظرفیت‌شناسی میان دستگاه‌های فرهنگی استان، گفت: شناسایی این ظرفیت‌ها در برنامه‌ریزی‌های پیش رو در حوزه اقامه نماز بسیار مؤثر خواهد بود.

روانشاد با اشاره به اینکه برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز و گرایش و انگیزه بیشتر جوانان و نوجوانان به‌سوی این فریضه الهی باید به سمت استفاده از ایده‌های بکر، خلاقانه و نوآورانه گام برداشت، افزود: با توجه به اینکه مردمی‌بودن از اولویت‌های دولت سیزدهم است، لازم است در حوزه‌های فرهنگی مردم را پای کار آوریم و ایده‌های حلقه‌های میانی، انجمن‌های فرهنگی و هنری را جمع‌آوری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر تدارک برنامه‌های تحولی در حوزه مساجد به‌ویژه موضوع نماز گفت: در دولت انقلابی فعالیت‌ها برای مردم باید ملموس باشد که این نوعی گام برداشتن در راه جهاد تبیین است.

وی تأکید کرد: برنامه‌ها در دولت مردمی باید مردمی بوده و با کمک از تشکل‌های مردم، حلقه‌های میانی و انجمن‌های فرهنگی و هنری اجرا شود که تأثیرات بیشتری در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha