بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است
کد خبر: 4184361
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو گفت: بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است که نهادینه، ساری و جاری ساختن آن در جامعه موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی و پیشرفت کشور می‌گردد

دیدار با سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دادگستری کل استان اردبیل، همزمان با هفته بسیج مقام عالی قضایی استان به همراه اعضای شورای قضایی استان با حضور در سپاه استان با فرمانده سپاه و فرماندهان بخش‌های مختلف سپاه استان دیدار نمود.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری اردبیل، در این دیدار با تبریک فرارسیدن ۵ آذر ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را نماد فداکاری، بصیرت، اقتدار و ایثار دانست که در راستای اعتلای میهن اسلامی و تأمین ثبات امنیت کشور از جان مال خود گذشته و جاهدانه تلاش می‌کنند. 

وی افزود: بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است که نهادینه، ساری و جاری ساختن آن در جامعه موجب تقویت روحیه خدمت رسانی و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و ... خواهد شد.

کثیرلو در ادامه روحیه و انگیزه بسیجی را یک نیاز اساسی برای پیگیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجربه گرانقدر بسیج از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا به امروز در جبهه علم، خدمت رسانی و سازندگی نشان داده است که این عنصر با ایمان و مجاهد می‌تواند در تمام میدان‌ها اثر گذار و راهگشا باشد.

در این دیدار سردار پاسدار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات و عملکرد‌های قانونی سپاه استان در حوزه‌های مختلف به ویژه در کمک به تأمین امنیت و آرامش مردم قدردانی نمود.

انتهای پیام
captcha