برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا در کردستان
کد خبر: 4183989
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا در کردستان

مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دادگستری که به مناسبت هفته بسیج امروز، چهارم آذر در دادگستری استان برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدا کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، چهارم آذر در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دادگستری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، گفت: وجود امام راحل(ره) نعمت بزرگی برای مردم ایران بوده و خواهد بود، امامی که با اخلاص و توکل بر خدا وارد میدانی شد که ثمره آن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به زیبایی و دوراندیشی متوجه حرکت عظیم الهی خود و ملت شد و با پشتیبانی ملت، دشمنان را شکست دادند، افزود: انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر با پشتیبانی مردم و تلاش برای حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفته و همچنان بر سر اهداف خود مانده و در حال مبارزه و جهاد است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: کردستانی‌ها برای وطنشان، خاکشان، دین، امام، رهبری و سربلندی نظام همواره ایستاده‌اند و جان می‌دهند.

حجت‌الاسلام امیرخانی، معاون منابع‌انسانی و فرهنگی دادگستری استان کردستان در ادامه این مراسم از نهاد مقدس بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) نام برد و گفت: یک زمانی بسیج تنها مربوط به کشور خودمان بود، اما اکنون این تفکر در سراسر جهان شکل گرفته و این مکتب همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با تفکر بسیجی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستاده است، افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی روز به روز در دنیا می‌درخشد و تا زمانی که این فرهنگ حاکم باشد، کسی نمی‌تواند خدشه‌ای به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی با بیان اینکه بسیجی رنگ، مذهب و جنسیت نمی‌شناسد، یادآور شد: تفکر بسیجی قوم و مذهب نمی‌شناسد، همانطور که امروز بسیجیان برای دفاع از حق و حقیقت در هر نقطه‌ای از جهان آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام
captcha