۳۰ محفل «قرآن‌دوستی» در وزارت نیرو برگزار شد
کد خبر: 4180015
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

۳۰ محفل «قرآن‌دوستی» در وزارت نیرو برگزار شد

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو از برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن با نام «قرآن‌دوستی» در مقابل قرآن‌سوزی دشمنان توسط این وزارتخانه خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور مهدی غلام نژاد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مهاجری، مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی این وزارتخانه شب گذشته، 13 آبان در محفل انس با قرآن ویژه گرامیداشت روز دانش‌آموز و بزرگداشت شهدای غزه که به میزبانی صنعت آب و برق سمنان و مهدیه اعظم برگزار شد، گفت: قرآن معجزه جاویدان حضرت رسول اکرم(ص) و مایه نجات، اقتدار و عزت مسلمین و جهان اسلام است.

مهاجری با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و ولایت موجب می‌شود تا گمراه نشویم یادآور شد: دوری از قرآن، دوری جوامع و دولتهای اسلامی از قرآن این چنین شد که مظلومیت مردم غزه و فلسطین رقم خورد. اگر رژیم صهیونیستی این جنایات را در غزه انجام می‌دهد به خاطر این است که از آموزه‌ها و تعالیم دینی که خداوند به آن سفارش کرده به دور است.

مشاور وزیر نیرو متذکر شد: هر چقدر تعالیم قرآنی را در زندگی خود پیاده کنیم روحیه جهاد و شهادت‌طلبی را در خود ایجاد کرده‌ایم که در این راستا مردم غزه علاوه بر اینکه مظلوم هستند با تمسک به قرآن اقتدار هم دارند.


بیشتر بخوانید:


مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با تأکید بر اینکه وظیفه ذاتی این وزارتخانه تأمین آب و برق پایدار است، اظهار کرد: هر ساله همکاران یا فرزندان آنها در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند.

به گفته وی حدود 7 هزار نفر از همکاران در مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف قرآنی و امسال نیز حدود 6 هزار نفر در مسابقات مخصوص فرزندان شرکت کرده‌اند.

مهاجری از برگزاری 30 محفل انس با قرآن با نام «قرآن‌دوستی» در مقابل قرآن‌سوزی دشمنان توسط این وزارتخانه خبر داد و افزود: با برگزاری این محافل از این کتاب شریف مهجور نمی‌مانیم.

این محفل قرآنی با حضور مهدی‌ غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشور و اجرای گروه‌ تواشیح رضوان ادامه یافت.

بخش پایانی این محفل جمع‌خوانی سوره مبارکه نصر و دعا برای صبر و نصرت ملت فلسطین بود.

انتهای پیام
captcha