جانبازان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
کد خبر: 4179048
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
در تجمعی اعتراضی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

جانبازان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

در تجمعی اعتراضی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی جنایات صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند.

جانبازان جنایات رزِم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا، تجمع اعتراضی تشکل‌های ایثارگری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین باهدف محکوم کردن اعمال غیرانسانی رژیم صهیونیستی با حضور جانبازان و خانواده شهدا امروز 9 آبان، مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد. در این مراسم چند تن از جانبازان با خبرگزاری بین‌المللی قرآن به گفت‌و‌گو نشستند که در ادامه با سخنان آنها همراه می‌شویم.

در ابتدای این گزارش، جواد استوار رئیس هیئت‌مدیره انجمن راست‌قامتان و جانبازان 70 درصد بیان کرد:  حضرت امام (ره) فرموده‌اند «فلسطین پاره تن اسلام است». در این راستا ما ایثارگران آمده‌ایم بگوییم از حمایت مردم مظلوم فلسطین که بیش از 20 روز در مقابل چشمان سازمان‌های حقوق بشری در حال کشتار هستند، دست بر نخواهیم داشت و با تمام وجود اعمال وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و همدستان غربی‌شان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس از اسلام و مسلمین دفاع کردیم. گام امروز ما این است که در تمامی عرصه‌ها بتوانیم فعالیت کرده و از حق مظلومان دفاع کنیم.

حسن ابوطالبی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن جانبازان نخاعی هم بیان کرد: جنگ در طول تاریخ  زیاد رخ‌داده و کشتار نیز بسیار انجام‌شده است اما هیچ‌گاه همانند امروز خطوط قرمز نظامی شکسته نشده است. صهیونیست‌ها در کشتاری که انجام می‌دهند از همه خط قرمز عبور می‌کنند و به هیچ اصل و اساس بین‌المللی  توجه ندارند. ما این کشتار وحشیانه را به شدت محکوم کرده و از نهادهای بین‌المللی  درخواست می‌کنیم جلوی این کشتار وحشیانه را به هر طریق ممکن بگیریم.

وی درباره رسالت امروز مسلمانان جهان گفت: ما یک رسالت انسانی داریم و یک رسالت اسلامی. از هر دو جهت باید با تمام قوا در هر دو عرصه از مردم به طرق مختلف کمک کنیم تا آنها  بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند. در این گفت‌وگو به برادران خودم در جبهه مقاومت هم می‌گویم  «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم». برادران ما بدانند همین‌گونه به مقاومت خود ادامه دهند و مطمئن باشند صبح پیروزی نزدیک است.

این جانباز خطاب به نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل هم گفت: دست از کشتار بردارید و بیشتر از این آخرت خود را سیاه  نکنید.

جانبازان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

حسین اسرافیلی جانباز قطع نخاع بیان کرد: «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ» «همانا پروردگارت در كمين‌گاه است». امروز تشکل‌ها و انجمن‌های ایثارگران در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کرده‌اند تا رژیم غاصب و کودک‌کش  صهیونیستی را محکوم کنند. در ضمن به واسطه این تجمع اعتراضی از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی درخواست داریم، هرچه سریع‌تر جلوی کشتار کودکان و زنان را در غزه بگیرند.

وی افزود: در این میان مردم ایران رسالت دارند به هر طریق ممکن جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده و به هر طریق از فلسطینی‌ها حمایت به عمل آورند تا مردم در غزه نیز بتوانند با ثبات و امنیت به زندگی خود ادامه دهند.

اسرافیلی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ قانون انسانی پایبند نیست چون سلاح غیرمتعارف کشتارجمعی را بر علیه کودکان و زنان استفاده می‌کند. ما به دنبال صلح و آرامش برای کل دنیا هستیم و هیچ‌گاه کشتار را تائید نکرده‌ایم.

این جانباز خطاب به مبارزان حماس گفت: ما پیاممان به مقاومت این است که می‌دانیم سال‌هاست در زندانی بزرگ در اسارت هستید اما همه آزادگان جهان از شما حمایت می‌کنند برای همین به مقاومت خود ادامه دهید تا سرزمین خودتان را باز پس بگیرند. انشالله فلسطین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

وی در خاتمه سخنانش تصریح کرد: خطاب به نخست‌وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی نیز می‌گویم:  وی در سخنان اخیرش گفته حماس را از بین خواهد برد. او در جایگاهی نیست که چنین ادعایی را بیان کند چراکه اسرائیل به فرموده مقام معظم رهبری 25 سال آینده را نخواهد دید زیرا مسلمان جهان آتشی بر پا خواهند کرد که از خاکستر اسرائیل هم اثری برقرار نخواهد ماند.

جانبازان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

محمود غیاثی جانباز 70 درصد با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه بیان کرد: آنچه این روزها در غزه رخ می‌دهد موضوع جدیدی نیست زیرا بیش  شش دهه است اسرائیل دست به کشتار مردم فلسطین زده است  اما این بار مرزهای جنایت آنها بسیار فراتر رفته به‌نحوی‌که هیچ انسانی قادر نیست چنین اتفاقاتی را توجیه کند.

وی افزود: مردم فلسطین هیچ‌چیز جز سرزمین مادری خود را طلب ندارند آیا این توقع زیادی است؟ خدا را شکار این بار جبهه مقاومت قدرت برتر است زیرا عملیات طوفان الاقصی به خوبی این امر را نشان داد. این عملیات همچنین نشان داد قدرت پوشالی صهیونیست‌ها کاملاً توخالی بوده و هیچ منطق واقعی ندارد. اسرائیل تمام جنایاتی که امروز انجام می‌دهد بابت این امر است که قدرت پوشالی خود را بازگرداند اما هیچ‌گاه در رسیدن به این خواسته موفق نخواهد بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: کشورهای غربی چشمان خود را به روی جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند و با حمایت‌های همه‌جانبه خود از اسرائیل می‌خواهم پیکر نیمه‌جان اسرائیل را زنده نگاه دارند.

آخرین جانبازی که در این تجمع با او گفت‌وگو شد حسین مهرآیین جانباز 70 درصد بود. وی با بیان اینکه اسرائیل باید برود، اعلام کرد: حضرت امام سال‌ها پیش بیان فرمودند اسرائیل در نهایت نابود خواهد شد امیدوارم جبهه مقاومت بتواند هرچه زودتر این رژیم سرطانی را از روی نقشه جهان  پاک کند.

وی در پایان خطاب به نتانیاهو گفت: این نفس‌های آخر شماست برای همین این روزها دائماً در حال رجزخوانی هستید زیرا تنها افرادی که در حال نابودی هستند چنین گنده‌گوهایی انجام می‌دهند.

در انتهای این مراسم بیانیه تشکلهای شاهد و ایثارگر خوانده شد. متن بیانه به شرح زیر آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا

به کسانی که ستمکارانه مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند«چون به آنان ستم شده» اذن جنگ داده شد.

آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه در حال رخ دادن است جنگ نیست، بلکه قتل‌عام تمام‌عیار مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاعی است که در سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر، توسط رژیم وحشی و پلید صهیونیستی در حال انجام است.

رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بتواند به تنهایی چنین جنایاتی را انجام دهد، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است.

بااین‌وجود رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش بعد از سال‌ها ظلم، کشتار، خشونت و ترور و غصب اراضی فلسطین و آواره سازی مردم آن، پس از حمله برق‌آسای مقاومت اسلامی در- طوفان الاقصی- گرفتارشده و ارتش پوشالی و نظام اطلاعاتی پوسیده موساد درهم‌شکسته است.

امروز ما حماسه‌آفرینان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شاهد و ایثارگر کشور در قالب تشکل‌های شاهد و ایثارگر و به تأسی از مقام عظمای ولایت هشدار می‌دهیم، اگر جنایات در غزه متوقف نشود، نه تنها منطقه، بلکه جغرافیای جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مفاد بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر که انشا الله با صدای تکبیر کوبنده مورد تائید قرار می‌گیرد به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1- همان‌طور که گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام نمود، حرکت مقاومت نتیجه بیش از 50سال تجاوز‌گری صهیونیست‌هاست، ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز، مبارزه مقاومت فلسطین را واکنش طبیعی و حق مسلم مقاومت در برابر ظلم و کشتار مردم فلسطین دانسته و تا پای جان از آن دفاع خواهیم کرد.

2- از سازمان ملل متحد به عنوان مرجع بین‌المللی برای احقاق حقوق بشر می‌خواهیم هر چه سریع‌تر با صدور بیانیه، جلوی نسل‌کشی و کودک کشی در غزه را گرفته و ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه با تأخیر و سکوت خود در تاریخ بشریت لکه ننگ و سیاه به جا نگذارد.

3- از سران کشورهای اسلامی و همه کشورهای مستقل می‌خواهیم، یک‌صدا و هماهنگ در عملی منسجم و اقدامی حداقلی، بر علیه رژیم صهیونیستی، سفارت‌خانه‌های رژیم جنایتکار اسرائیل را تعطیل و سفرای جانی آن را اخراج نمایند.

4- از مردم آزادی‌خواه و عدالت‌جوی جهان و از مردم مسلمان دنیا می‌خواهیم، لحظه‌ای از اعتراض و پیگیری در پایان دادن به جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی کوتاه نیامده و افکار عمومی دنیا را برای محکومیت اعمال ضد بشری رژیم صهیونیستی بسیج نمایند.

5- از آقای گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد می‌خواهیم، بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، امنیت کامل را برای مراکز درمانی و بیمارستانی غزه تأمین کرده و مسیر کمک‌های دارویی و غذایی به بیماران و مجروحین مردم غزه را باز نماید.

6- از دبیر کل سازمان ملل متحد می‌خواهیم، ضمن به کار بردن تمام تلاش‌ها برای آزادی اسرای فلسطینی، حقوق تعریف‌شده در کنوانسیون‌های بین‌المللی درباره آنان رعایت شود.

7- گرچه همه مردم مظلوم غزه از قتل و کشتار رژیم صهیونیستی در امان نیستند، لکن مجروحین و معلولین غزه در رنج مضاعف به سر می‌برند، لذا ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر به نمایندگی از مجروحین انقلاب و دفاع مقدس، از سازمان ملل مؤکداً می‌خواهیم برای معلولین و مجروحین غزه فضایی امن را تأمین نماید.

8- بفرموده مقام عظمای ولایت: «دولت غاصب رژیم صهیونیستی قطعاً امروز باید محاکمه شود» لذا از وزارت امور خارجه و دستگاه قضایی و نهادهای بین‌المللی و هم حقوقدانان آزاده جهان درخواست می‌شود مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان تسلیحاتی و مالی آن را تحت تعقیب کیفری قرار دهند.

تشکلهای شاهد و ایثارگر

انتهای پیام
captcha