فرهنگ، مقاومت و جهاد کارسازترین مثلث برای حفظ اسلام است
کد خبر: 4173642
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

فرهنگ، مقاومت و جهاد کارسازترین مثلث برای حفظ اسلام است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه مثلث فرهنگ، مقاومت و جهاد کارسازترین مثلث برای حفظ اسلام است، گفت: راه رسیدن به قله، مقاومت است، در دفاع مقدس ما با مقاومت پیروز شدیم؛ جامعه امروز ما به فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس نیاز دارد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیجبه گزارش ایکنا از همدان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، عصر امروز ۱۵ مهرماه، در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: هر شهر و دیاری را با عقبه آن می‌شناسند، عقبه این استان به دارالمومنین و دارالمجاهدین معروف است. 

وی افزود: امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای در سال ۱۳۶۶ فرمود ای نشستگان درگاه خدا برای ایستادگان در برابر دشمنان خدا دعا کنید امروز ایستادگی در مقابل دشمنان خدا در این جنگ پیشینه نرم که شجاعت انسانها را مورد هدف قرار داده بزرگترین مسئولیت بر دوش همه ما است.

معروفی با تأکيد بر اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی در مقابل اندیشه‌های پلید دشمن که می‌خواهد بر ما قالب کند و قلب‌های ما را متزلزل کند وظیفه همه ما است، بیان کرد: شما امروز ایستادگان در مقابل دشمنان خدا هستید و قدم‌های شما برای دشمن خطرناکتر خواهد بود، بنابراین مثلث فرهنگ، مقاومت، جهاد و شهادت کار سازترین مثلث برای حفظ اسلام است.

وی ادامه داد: راه رسیدن به قله، مقاومت است و در دفاع مقدس ما با مقاومت پیروز شدیم؛ جامعه امروز ما به فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس نیاز دارد تا گذشته را به حال پیوند بزنیم و باید آینده را ترسیم کنیم، آینده روشن است چون بن‌بست نداریم و ترویج این گفتمان مسئولیت جامعه ما است. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت مقاومت و ایستادگی ایمن شد، تصریح کرد: جامعه امروز نیز به برکت این مجاهدت‌ها و هدایت و رهبری مقام معظم رهبری ایمن است، امروز هم هوا، فضا و خاک برای دشمنان ما مسدود است، دشمن نمی‌تواند حماقت کند که اگر حماقت کند نقطه حماقت او به گورستانش تبدیل خواهد شد.

معروفی بیان کرد: فهرستی از ارزش‌های دفاع مقدس مثل کرامت انسانی و دفاع از خاک و اهل‌بیت و تمام این‌ها یک طرف، همین که توانستیم در جنگ ناموس ایرانی را حفظ و دامنش را پاک نگه داریم یک طرف، تمام اشرار عالم و اردوگاه شرق و غرب علیه ما بسیج شدند، اما ما ۱۸۸ هزار شهید دادیم تا اجازه ندهیم پای نحس دشمن به خاک و دست نحسش به دامن پاک ناموس ایرانی برسد.

وی با تأکيد بر اینکه ما سردار همدانی و سردار سلیمانی فدا کردیم که ناموسمان پاک بماند، گفت: امروز می‌خواهند زیبایی را از زن عفیف ایرانی بگیرند و باید حواسمان باشد. باید بدانیم که زیبایی در عفت و حجاب دختران و زنان است. دشمن حساب و کتاب دارد، باید به ناموس پرستی که خروجی مهم دفاع مقدس است، بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha