نشست «چگونگی صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4171649
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

نشست «چگونگی صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد

نشست تخصصی«چگونگی صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز، پنجم مهر در سالن جلسات جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی «چگونگی صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، در راستای گرامیداشت و حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فیلم «موقعیت مهدی» برای کارکنان جهاددانشگاهی امروز، پنجم مهر در استان کردستان نمایش داده شده و در ادامه نشست تخصصی «چگونگی صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد.

سرهنگ حسین یوسفی، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این نشست گفت: بنده در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و شاهد رشادت، ایثار، فداکاری و از جان و مال گذشتگی شهدا و رزمندگان بودم.

وی افزود: بنده در سال 1364 به عنوان بی‌سیمچی در یکی از عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشتم و فرمانده این عملیات یک جوان تنکابنی بود که این فرمانده همچون سایر نیروها در کنار همرزمانش در جبهه ‌حضور داشته و در کنار آنان بدون هیچ ادعایی  و با روحیه جهادی مبارزه می‌کرد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ساده زیستی و پرهیز از تجملات از شاخصه‌های اصلی شهدای دوران دفاع مقدس بود، بیان کرد:  شهدا از تمام داشته‌های خود گذشتند و هم جهاد مادی، معنوی، جانی، و ... را انجام دادند تا توانستند دفاع مقدس را خلق کنند.

وی ادامه داد: ایثار، شجاعت، شهامت، دلیری و رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس موجب قداست این دوران شد و تبدیل به الگویی برای عبور از تمام دوران سخت انقلاب اسلامی شده است.

یوسفی با اشاره به اینگه با الگوگیری از دوران دفاع مقدس می‌توانیم مشکلات و تحریم‌های اقتصادی را پشت سربگذاریم، افزود: ملت ایران با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و تکیه بر وحدت و انسجام و تقویت و حفظ روحیه جهادی و انقلابی می‌توانند بر تمام مشکلات فائق آمده و پیروز شوند.

انتهای پیام
captcha