راه‌یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه جذب خبرنگار نوجوان در جشنواره فیلم‌ کودک
کد خبر: 4169312
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

راه‌یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه جذب خبرنگار نوجوان در جشنواره فیلم‌ کودک

مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از راه‌یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه فراخوان جذب و آموزش خبرنگار کودک و نوجوان خبر داد.

فراخوان جذب و آموزش خبرنگار کودک و نوجوان در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌‌های کودکان و نوجوانان اصفهانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، بهناز عابدی، مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: آزمون خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره در روز سه‌شنبه، 21 شهریورماه با رقابت ۳۷۷ داوطلب به‌صورت برخط برگزار شد.

وی افزود: از بین شرکت‌کنندگان در آزمون برخط، ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند که پس از انجام مصاحبه، خبرنگاران نوجوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان با بیان اینکه به افراد منتخب از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون برخط در روزهای 29 و 30 شهریورماه برگزار می‌شود و پس از آن نتایج نهایی اعلام خواهد شد.⁩

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به دبیری مجید زین‌العابدین با همکاری سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان، ۱۵ تا ۲۰ مهر برابر با ۷ تا ۱۲ اکتبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha