مسئولان نظام برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش کنند
کد خبر: 4167583
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

مسئولان نظام برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش کنند

امام جمعه بجنورد گفت: مسئولین نظام باید با الگوگیری از پیامبر اکرم (ص)، عشق به مردم را سرلوحه امورات خود قرار دهند و برای خدمت به مردم شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی دولت‌مردان، عشق خدمت به مردم را در دل داشتند، مسئولین نظام باید با الگوگیری از پیامبر اکرم (ص)، عشق به مردم را سرلوحه امورات خود قرار دهند و برای خدمت به مردم شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به واقعه ۱۷ شهریور ، گفت: مردم در ۱۷ شهریور با هدف مبارزه با استبداد و استعمار قیام کردند و به خیابان آمدند، در این راستا باید قدردان شهدای ۱۷ شهریور باشیم زیرا این روز آشکار کرد استبداد پهلوی و استعمار انگلیس و آمریکا در به خاک و خون کشیده شدن مردم همدست هستند و پهلوی در ۱۷ شهریور با مشورت آمریکا و انگلیس حکومت نظامی برپا کردند و بر روی مردم آتش گشودند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین و عزاداری برای امام حسین(ع) سبب یکدلی و یکرنگ شدن مردم می‌شود و مردم در راهپیمایی اربعین با این امام همام بیعت کردند، افزود: این اجتماع بزرگ بر محور مبارزه با طاغوت است و مردم با صدای بلند لعن بر یزیدیان را صدا زدند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: امام حسین چنان دل‌ها را نزدیک کرده است که زائرین با قومیت‌های و زبان‌های مختلف یک رنگ و یک دل با محبت و تکریم با یکدیگر معاشرت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha