۱۶ هزار و ۵۰۰ زائر حسینی از استان مرکزی به مرزهای کشور اعزام شدند
کد خبر: 4167217
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

۱۶ هزار و ۵۰۰ زائر حسینی از استان مرکزی به مرزهای کشور اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اعزام 16 هزار و 500 زائر حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از استان به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

اعزام زائران حسینی به کربلا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی، مدیرکل این اداره در استان گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ زائر اباعبدالله الحسین(ع) از 27 تا 13 شهریور سال جاری از استان به شهرستان‌های مهران، جذابه و شلمچه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این زائران توسط 5 هزار دستگاه اتوبوس به مرزهای غربی کشور اعزام شدند و 7 هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) نیز توسط ۲۱۸ دستگاه اتوبوس از مرزهای غربی کشور به استان مرکزی بازگشتند.

جهانی استان مرکزی را معین شهرستان مهران عنوان کرد و افزود: اکنون مشکلی در زمینه جابه جایی زائران اباعبدالله الحسین(ع) از شهرستان مهران به این استان وجود ندارد و اتوبوس به میزان کافی برای بازگشت زائران به استان و استان‌های کشور در مرز مهران تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از این استان وظیفه جابه‌جایی مسافران اباعبدالله الحسین(ع) به مرزهای کشور و جهت مخالف را برعهده دارند.

جهانی تصریح کرد: ۳۰ نفر از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان مهران وظیفه نظارت بر حرکت اتوبوس‌ها و خدمت‌رسانی به زائران را برعهده دارند و تا پایان سفر زائران به کربلا در این شهرستان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha