جلسه برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام طاهری در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 4160843
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

جلسه برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام طاهری در خرم‌آباد برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت مرحوم حجت‌الاسلام سیدشکرالله طاهری در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.  

جلسه برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام طاهری

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در جلسه هماهنگی برگزاری آیین نکوداشت روحانی برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری خرم‌آبادی که امروز، ۱۶ مردادماه در دفتر وی برگزار شد، گفت: این یک حرکت بسیار ارزشمند است برای چنین شخصیت‌های بزرگی که عمری برای جامعه، مردم و نظام خدمت کرده‌اند تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری خرم‌آبادی از افتخارات این شهرستان و استان بوده که دارای اخلاق فاضله و هم در نقش ارشاد مردم بودند، افزود: این یک مراسم دینی فرهنگی است که باید با مشارکت علما، روحانیون و حوزه علمیه انجام شود و حضور روحانیون در این مراسم ملموس باشد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این جلسه گفت: یکی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و نکوداشت مفاخر است که در این برنامه‌ها هم از خدمات این بزرگواران تجلیل و قدردانی می‌شود و هم باعث آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه نسل‌ جوان جامعه با شخصیت‌های بزرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای استان و شهرستان آمادگی برگزاری این مراسم بزرگداشت را دارد، افزود: سعی خواهد شد با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب با اعضای ستاد بتوانیم مراسم ارزشمندی که در خور و شأن آن عالم فقید باشد، برگزار کنیم.

همچنین در این جلسه در خصوص زمان، مکان و برنامه‌های نکوداشت بحث و تبادل‌نظر شد و هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مراسم اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha