اختتامیه رزمایش فاطمی 3 در بیجار برگزار شد
کد خبر: 4160730
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

اختتامیه رزمایش فاطمی 3 در بیجار برگزار شد

مراسم اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی۳ با حضور جمعی از جهادگران و مسئولان شهرستانی دیروز، 15 مرداد در شهرستان بیجار برگزار شد.

علی خورشیدی، امام جمعه شهرستان بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی، امام جمعه شهرستان بیجار دیروز، 15 مرداد در مراسم اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی۳ که در شهرستان بیجار برگزار شد، گفت: کار جهادی و مردمی زمینه‌ساز پیشرفت هرچه سریع‌تر جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  حرکت در مسیر تحقق بیانات رهبری به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در جهت پیشرفت سرعت می‌بخشد، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی 3 یکی از اقدامات جادی اثرگذار و مثبت در جامعه بوده است.

امام جمعه شهرستان بیجار با تأکید بر اینکه منیت باید در کارهای و اقدامات اداری حذف شود، بیان کرد: سلیقه‌ای عمل کردن و داشتن حس منیت در پذیرش یک مسئولیت و یا اقدام عملی موجب کندشدن حرکت ما خواهد شد.

وی بیان کرد: گره زدن رفع مشکلات اقتصادی به برجام موجب تعلل کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت شد و از ادامه راه بازماندیم اما اتکا به توان داخلی ما را در این عرصه به پیشرفت نزدیک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام خورشیدی گفت: امروز علیرغم اینکه برجامی وجود ندارد اما در کشور به برکت هدایت‌های رهبری و گوش به فرمان بودن مسئولان خدوم هم شاهد پیشرفت و هم اقتدار کشور هستیم و کشورهای دیگر به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل با ایران اسلامی هستند، چرا که می‌دانند همه کشورها به ایران مقتدر احتیاج دارند.

وی با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب یادآور شد: امروز کشور ما در حوزه کشاورزی و آب شرب با مشکل مواجه بوده لذا برای صرفه‌جویی مردم در این بخش باید تبیین‌گری صورت گیرد تا مردم خود را برای حفظ این مایه حیات مسئول بدانند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از ۲۲ نفر از جهادگران برتر رزمایش جهادگران فاطمی 3 با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha