رزمایش «جهادگران فاطمی 3» با رویکرد ایجاد برابری اجتماعی برگزار می‌شود
کد خبر: 4159743
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

رزمایش «جهادگران فاطمی 3» با رویکرد ایجاد برابری اجتماعی برگزار می‌شود

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان مرکزی بیان کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان و ایجاد برابری اجتماعی اجرایی می‌شود.

سرهنگ علی مطلبی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ علی مطلبی، امروز، 10 مرداد، در مراسم افتتاحیه رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» اظهار کرد: جهادگران بسیجی برای خدمت بی‌منت به مردم لحظه‌ای متوقف نمی‌شوند و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد و برای اعتلای اسلام نقش آفرینی می‌کنند.

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان مرکزی افزود: بسیج امروز مصمم‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» در سراسر استان گفت: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی از امروز، 10 مرداد، آغاز و به مدت ۱۰ روز همزمان با دیدار تاریخی مقام معظم رهبری با جهادگران و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

مطلبی افزود: در این رزمایش جهادگران در گروه‌های تخصصی در مناطق کم‌برخوردار خدمات درمانی، اقتصادی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی به ولی‌نعمتان انقلاب در حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارائه خدمات می‌دهند.‌

وی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می‌شود.

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان مرکزی در پایان گفت: در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، ۳۵۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت رسانی خواهند داشت و بسیج کردن آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی از جمله اهداف این رزمایش بوده که در راستای حضور کارآمد متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت رسانی به محرومین بسیار مؤثر است.

انتهای پیام
captcha