جزئیات برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شهرکرد
کد خبر: 4156219
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

جزئیات برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شهرکرد

مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در منطقه شهرکرد در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اطلاعیه‌ای جزئیات مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در منطقه شهرکرد شامل شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، فارسان و کوهرنگ را اعلام کرد.

بر این اساس، مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه به ترتیب ویژه بانوان و آقایان در سالن آمفی‌تئاتر سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری واقع در فلکه امام حسین(ع) برگزار می‌شود. 

۳۲۳ نفر در بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ ،۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان شرکت دارند و در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، هیچ گروهی ثبت‌نام نکرده است. از این تعداد، ۱۰۶ متسابق در منطقه لردگان و ۲۱۷ متسابق در منطقه شهرکرد در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

سیدحبیب ترابیان در بخش تجوید، احسان اعتباریان در بخش لحن، محمدرضا حق‌شناس در بخش صوت، محمد شهریاری در بخش وقف و ابتدا و امیر رفیعی طاقانکی در حُسن حفظ داوری آقایان را بر عهده دارند.

همچنین در گروه بانوان، تهمینه رئیسی در بخش تجوید، صدیقه قائدامینی در بخش لحن، محبوبه سپندار در بخش صوت، زینب نجفی در وقف و ابتدا و خورشید عباسی در حُسن حفظ به داوری این مرحله از مسابقات خواهند پرداخت. 

یادآور می‌شود، مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در منطقه لردگان نیز با حضور ۱۰۶ متسابق شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، بروجن، اردل، فلارد و کیار در روزهای ۲۱ و ۲۳ تیرماه در آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha