میزبانی «دافوس» از مسابقات قرآن خانواده‌های ستاد آجا + عکس
کد خبر: 4155971
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

میزبانی «دافوس» از مسابقات قرآن خانواده‌های ستاد آجا + عکس

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ستاد آجا امروز و فردا در حال برگزاری است.

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها(همسران و فرزندان) ستاد ارتش

سرهنگ عقیل ابراهیمی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها(همسران و فرزندان) ستاد ارتش، امروز و فردا، 27 و 28 تیرماه در مجموعه فرهنگی ـ آموزشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و اذان(ویژه پسران) و مفاهیم براساس جزء 22 تفسیر نمونه با قضاوت دو گروه داوری به تفکیک در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات بیش از 500 متسابق با یکدیگر به رقابت پرداختند، بیان کرد: از این تعداد 300 متسابق به مرحله سراسری راه پیدا کردند که امروز رقابت‌ها در بخش همسران کارکنان و فرزندان دختر و پسر و نیز چهارشنبه، 28 تیرماه، رقابت در بخش بانوان شاغل در ستاد ارتش انجام می‌شود.

دافوس مسابقات قرآن

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش اضافه کرد: این دوره را دو گروه داوری در بخش بانوان شامل غصون مسلمی در بخش وقف و ابتدا، نجمه شبانی‌قهرودی در بخش حُسن حفظ، نجات صحاف در بخش صوت، معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید و اعظم الوندی در بخش لحن و گروه داوری دوم شامل الهام ماندگارمهر در بخش حُسن حفظ، مرجانه نیاورانی در بخش تجوید، فرشته مسجدی در بخش وقف و ابتدا، هاجر اسوار در بخش لحن و مریم امیریوسفی در بخش صوت قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین گروه داوری آقایان متشکل از علی‌اکبر ملکشاهی، مجتبی محمدبیگی در بخش لحن، محمد کرمانی در بخش تجوید، محمدجواد جاوری در بخش وقف و ابتدا و حسن ربیعیان در بخش صوت است.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش اضافه کرد: آزمون رشته مفاهیم نیز به صورت حضوری برگزار شد. همچنین برترین‌های مرحله سراسری ستاد آجا به مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش راه پیدا می‌کنند که با سایر برگزیدگان نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha