آغاز ثبت‌نام طرح استعدادیابی طوبی ۴
کد خبر: 4151575
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

آغاز ثبت‌نام طرح استعدادیابی طوبی ۴

طرح استعدادیابی طوبی ۴ از سوی مؤسسه رضوان تهران اجرا می‌شود.

طرح استعدادیابی طوبی ۴

حمیدرضا محصل، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح استعدادیابی طوبی ۴ ویژ دختران و پسران گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال به صورت غیر حضوری و برخط برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با هدف استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ و قرائت، با هدف فراگیری مفاهیم و نکات تدبری آیات انجام می‌شود که پس از اتمام ترم اول، شرکت‌کنندگان استعدادیابی شده تا توانایی و ظرفیت آن‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد و سپس به رشته مربوطه راهنمایی می‌شوند.

محصل با اشاره به اینکه قرآن‌آموزان طی طرح طوبی 4 از بورسیه قرآنی بهره‌مند خواهند شد، افزود: بورسیه قرآنی شامل برخورداری از تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد شهریه هر ترم ویژه قرآن‌آموزانی که نمرات بالای حد نصاب را کسب کرده باشند، می‌شوند. از سوی دیگر دانش‌آموزان گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال؛ در مقطع ابتدایی با ارائه کارنامه خیلی خوب و مقطع متوسطه اول با معدل بالای ۱۹/۴۰، در صورتی که امتیاز لازم را در ترم نخست کسب کنند، می‌توانند از ادامه دوره به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مدیر مؤسسه رضوان اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی شامل حفظ، آشنایی با فنون قرائت، صوت و لحن و قصص قرآنی تحت نظارت مدرسان متخصص این عرصه است. دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌ها یا تماس تلفنی با شماره‌های ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ و ۰۹۱۹۳۲۲۷۷۵۲ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha