سرلشکر موسوی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت
کد خبر: 4149686
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
در پیامی به حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای

سرلشکر موسوی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته قوه قضائیه را به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و آحاد کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.

سرلشکر موسوی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته قوه قضائیه را به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای و آحاد کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ «مائده آیه ۴۲»

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای؛ ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم.

هفتم تیرماه، سالروز شهادت رهرو صدیق حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و همرزم خستگی‌ناپذیر حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، آن عالم عامل، حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب که به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده، فرصتی است مغتم تا علاوه بر ارج نهادن به مقام شامخ آن شهیدان گرانقدر، اقدامات انقلابی و تلاش مجاهدانه قوه قضائیه در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بویژه در سال‌های اخیر برای مردم شریف و عزیز، تشریح و تبیین شود.

قوه قضائیه با ریاست حضرتعالی، به حول و قوه الهی و بدون توجه به تهدید، تخریب، تضعیف و جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی در تلاش است تا مقتدرانه در حوزه مأموریت خود از جمله تعمیم عدالت، پیشگیری و مبارزه با فساد اقدام کند و در این مسیر پر شیب و نشیب، توفیقات بسیاری نیز داشته است.

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایشان، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به جنابعالی و آحاد کارکنان این نهاد مقدس تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون آن ریاست محترم و همکاران گرانقدر را تحت رهنمود‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha