آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه قرآنی ویژه جامعه کارگری کرمانشاه
کد خبر: 4148320
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه قرآنی ویژه جامعه کارگری کرمانشاه

ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه جامعه کارگری کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برای تیرماه آغاز شد و جامعه کارگری می‌توانند به شکل رایگان از این آموزش‌ها استفاده کنند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه قرآنی ویژه جامعه کارگری کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پیرو مصوبه شورای آموزی دارالقرآن خانه کارگر ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه جامعه کارگری کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برای تیرماه آغاز شد.

تمامی جامعه کارگری می‌توانند به شکل کاملاً رایگان از این آموزش‌ها استفاده کنند. آموزش‌های درالقرآن خانه کارگر به سه شیوه تلفنی، حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی به شیوه دوره‌های کوتاه مدت یک ماهه و در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان‌های پیامبران، اندیشه‌های اسلامی، خوشنویسی، فقر اقتصادی از دیدگاه اسلام، توزیع اقتصادی از دیدگاه اسلام، کسب و کار از دیدگاه اسلام، حقوق بشر از دیدگاه اسلام، کنترل خشم از دیدگاه اسلام، صلح از دیدگاه اسلام، جمعیت و فرزندآوری از دیدگاه اسلام، نکات سوره حجرات، قیامت از دیدگاه اسلام، تاریخ تفسیر از دیدگاه اسلام، قیامت از دیدگاه اسلام، تاریخ تفسیر از دیدگاه اسلام، خلقت حضرت آدم، حجاب از دیدگاه اسلام، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش‌دبستانی (دوره قرآنی) به شیوه مجازی و حضوری و در بخش آموزش‌های تلفنی در چهار رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم و احکام در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آموزش‌های این دوره ویژه کارگران و خانواده آنان برگزار می‌شود و می‌توانند تا ۳۱ خردادماه برای ثبت‌نام، نام شهر خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha