برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در دو منطقه البرز
کد خبر: 4147363
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در دو منطقه البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو منطقه استان خبر داد.

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در دو منطقه البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به استقبال خوب در ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در دو منطقه استان برگزار می‌شود‌.

وی افزود: مسابقات بخش آوایی مرحله شهرستانی به‌صورت منطقه‌‌بندی(کرج و فردیس) به میزبانی شهرستان کرج و (نظرآباد، ساوجبلاغ، طالقان و اشتهارد) به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات شهرستان‌های کرج و فردیس، 22 تیرماه ویژه بانوان و 23 تیرماه برای آقایان به میزبانی آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج و مسابقات شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ، طالقان و اشتهارد روز 14 تیرماه(بانوان) و 15 تیرماه(آقایان) به میزبانی آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) هشتگرد برگزار می‌‍‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات از ساعت ۷ صبح برگزار می شود، اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات معارفی نیز ۲۹ تیرماه به‌صورت حضوری و کتبی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha