رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در توسعه صنعت گردشگری مریوان دارند
کد خبر: 4140151
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در توسعه صنعت گردشگری مریوان دارند

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مریوان با تأکید بر تعامل و همراهی رسانه‌های گروهی با مسئولان گفت: همراهی رسانه‌های گروهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری در شهرستان مریوان باشد.

زریوار مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد صادقی، معاون سیاسی - امنیتی فرماندار شهرستان مریوان امروز، 21 اردیبهشت در تور گردشگری رسانه‌ای به شهرستان مریوان به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: وجود این ظرفیت‌ها می‌طلبد تا مسئولان بیش از پیش به توسعه زیرساخت‌های شهر گردشگرپذیر مریوان توجه کنند.

وی با تأکید بر تعامل و همراهی رسانه‌های گروهی با مسئولان افزود: همراهی رسانه‌های گروهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری در شهرستان مریوان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان مریوان بیان کرد: کرونا به مدت دوسال صنعت گردشگری و توریستی را تحت تأثیر خود قرار داده بود اما در یک سال اخیر این صنعت در شهرستان مریوان در حال رشد است.

وی دولت توسعه صنعت گردشگری در مریوان را در اولویت خود قرار داده است، ادامه داد: توسعه مریوان از مسیر صنعت گردشگری می‌گذرد در این راستا باید زیرساخت‌ها فراهم شود.

صادقی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری نیز مستلزم حمایت و همراهی اصحاب رسانه در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های بکر گردشگری در این منطقه است.

 وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم، تولید محتوای رسانه‌ای و آموزش و نهادینه کردن فرهنگ گردشگری از موضوعاتی بوده که زمینه‌ساز صنعت گردشگری در این شهرستان خواهد بود. در 3 روز تعطیلات فطر بیش از 350 هزار مسافر و گردشگر با سفر به مریوان از جاذبه‌های گردشگری آن بازدید کردند.

وی با بیان اینکه رونق و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان نیاز به تلاش و همراهی بخش دولتی و بخش خصوصی دارد، افزود: جامعه رسانه‌ای نقش مهمی در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان دارد.

صادقی با تأکید بر برندسازی صنعت گردشگری در شهرستان مریوان یادآور شد: سعی داریم با معرفی مراسم‌های اجرایی مریوان در سطح کشور و جهان گردشگرانی از اکثر نقاط کشور جذب کنیم.

انتهای پیام
captcha