همایش بسیج قشر کارگری در مازندران برگزار شد
کد خبر: 4136910
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

همایش بسیج قشر کارگری در مازندران برگزار شد

همایش روز بسیج قشر کارگرِی، هفتم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری، استانی و کارگران نمونه استان با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران در کارخانه چوب و کاغذ برگزار شد.

سردار محمد زهرایی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری، هفتم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری، استانی و کارگران نمونه استان، با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور، در این همایش گفت: اغتشاشات سال گذشته یک میدان رویارویی حق و استکبار بود، در این اغتشاشات که از آن به عنوان جنگ نوین یا ترکیبی و شناختی یاد می‌شود دشمن همه ابزارهای خود را وارد میدان کرد‌.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ شناختی همه اقدامات را نسبت به پدیده واقعی با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی واژگون نشان می‌دهند، با توجه به مبانی اعتقادی عمیق مردم ایران اسلامی،  بالاخره بحث حجاب و رهاشدگی توسط مردم برطرف می‌شود اما در اقتصاد نمره قبولی نداریم. هنوز در میدان نبرد اقتصادی سربازان را نشناختیم و حمایت نکردیم.

سردار زهرایی تصریح کرد: تولیدکننده و کارآفرین به ­عنوان پیاده نظام جبهه اقتصادی به شمار می‌آید، سرباز جنگ اقتصادی کارگران هستند تا این معادله را درست طرح نکنیم نمی‌توانیم شاهد توفیقاتی در این میدان باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور با بیان اینکه در جنگ اقتصادی مدل نداریم میدان را خوب ترسیم نکردیم وضوح تصویر حتی برای تصمیم‌گیران وجود ندارد‌، اظهار کرد: آیا برادر به برادر قرض می­‌دهد که کار و اشتغال ایجاد کند، مردم باید بخواهند تا اشتغال ایجاد شود و  بپذیرند که در جنگ خودشان مسئولیت دارند.

وی اظهار کرد: هرجا کار به مردم واگذار شد موفق بودیم، همانطوری که مردم در مجالس مذهبی باور و اعتقاد دارند که با تنگنای اقتصادی بیش از سال گذشته برای کمک به معیشت نیازمندان  و نذر قربانی در ماه محرم و رمضان هزینه می کنند‌ همین مردم می­‌توانند ورق جنگ اقتصادی را برگردانند، در این زمینه باید مطالبه کنند.

سردار زهرایی اظهار کرد: در جبهه اقتصادی باید به منویات رهبری بیش از پیش توجه شود،  بسیج باید موتور محرک و بسیج کننده این جریان شود، اگر ۱۸ سال قبل به جهش تولید عمل اشاره شده بود، امروز دوباره مسئله تولید و اشتغال شعار سال نبود.

مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور ادامه داد: در جنگ اقتصادی باید دشمن را بشناسیم و در یک دفاع موزاییکی دقیق نقش خودمان را تعریف کنیم و به کارگزاران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نگاه کنیم مردم بپذیرند که این جنگ را باید خودشان به پایان برسانند.

انتهای پیام
captcha