فرمانده سپاه نقده با کارگران کارخانه آذرقند دیدار کرد
کد خبر: 4136767
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

فرمانده سپاه نقده با کارگران کارخانه آذرقند دیدار کرد

فرمانده سپاه نقده ضمن حضور هیئت همراه با کارگران کارخانه آذرقند این شهرستان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

فرمانده سپاه نقده با کارگران کارخانه آذرقند دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدجاوید مرتضوی صدقیانی، فرمانده سپاه نقده، امروز 6 اردیبهشت با حضور هیئت همراه در کارخانه آذرقند این شهرستان حضور یافت، با کارگران این واحد تولیدی از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی کارگران و کارآفرین‌ها را عناصری موثر در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: تلاشگران عرصه کار و تلاش نقش‌ بی‌نظیر و تعیین‌کننده در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی دارند؛ بنابراین بار سنگین تحقق شعار سال بر دوش آنها قرار دارد.

فرمانده سپاه نقده در ادامه سخنان خود کارگران را فرماندهان و افسران جهاد اقتصادی دانست، اضافه کرد: این رزمندگان بی‌ادعای عرصه جنگ اقتصادی، بدون شک شبانه‌‌روزی تلاش خواهند کرد، تا آثار تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه، کارگران و کارفرمایان قشری هستند، که در برابر هجمه‌های بی‌امان اقتصادی دشمنان سینه خود را سپر کرده‌اند، گفت: چنانچه رهنمودهای مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم، به‌طور قطع بسیاری از مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد، رفع شده و دشمنان شکست سنگینی را در این جبهه متحمل خواهند شد.

صدقیانی، فرا رسیدن هفته کارگر را به این قشر تلاش‌گر و خستگی‌ناپذیر تبریک گفت و افزود: رفاه و آسایش شما را از خداوند متعال خواستار هستم.

انتهای پیام
captcha