دفاع از ارزش‌های الهی وظیفه همه است
کد خبر: 4136664
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

دفاع از ارزش‌های الهی وظیفه همه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: دفاع از ارزش‌های الهی وظیفه همه است، که در جمهوری اسلامی شرایط فراهم است،تا در این راستا قدم برداریم.

جمهوری اسلامی بهترین سنگر برای دفاع از معنویت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس، امروز 6 اردیبهشت، در جلسه هم‌اندیشی شعار سال که در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) فرموده‌اند، نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرها برای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما است.

وی ادامه داد: این فرمایش حضرت امام‌خمینی درباره جمهوری اسلامی نیز مصداق دارد، به‌طوری‌که یکی از مهم‌ترین و بهترین سنگرها برای دفاع از آموزه‌های دینی و ارزش‌های معنوی همین نظام است، که در سال 1357 توسط امام‌خمینی(ره) تاسیس شد و اکنون زمام آن در دست باکفایت مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: با تدابیر حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، این شجره طیبه سپاه بنیان نهاده شد، تا با تحقق بخشیدن به آیه « وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» نگاهبان انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد الهی و برآمده از متن خواسته‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی، پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیز جهانی است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود، سپاه و بسیج دوشادوش مردم انقلابی در عمل به شعار سال پیشگام شود، گفت: این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تاثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده، تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده است، که توانست همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت کرده و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جان‌فشانی کند.

رضایی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با اقدامات موثر خود در مباحث محرومیت‌زدایی طی بیش از 40 سال گذشته، به نوآوری و ابتکارات خود به خصوص در بخش توانمندی‌های نظامی افزوده است.

وی بر لزوم کار جهادی برای تحقق شعار سال تاکید کرد، افزود: در این ارتباط از سپاه و بسیج انتظار بیشتری وجود دارد، که امید است، همانند گذشته به توقع‌ها جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام
captcha