جامعه کارگری؛ موتور حرکت کشور به سمت قله‌های پیشرفت و شکوفایی
کد خبر: 4136432
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

جامعه کارگری؛ موتور حرکت کشور به سمت قله‌های پیشرفت و شکوفایی

استاندار کردستان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر به قشر شریف جامعه کارگری استان کردستان گفت: جامعه کارگری موتور محرکه رشد اقتصادی و حرکت کشور به سمت قله‌های تعالی، پیشرفت و شکوفایی است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

بە گزارش ایکنا به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در پیامی هفته کار و کاگر را تبریک گفت در متن این پیام امده است؛
تعهد و تلاش کارگران تضمین‌کننده آینده بهتر و رشد پایدار همه شاخص‌ها در ایران اسلامی است.

جامعه کارگری که به حق جزو شریف‌ترین اقشار به شمار می‌رود از آغاز انقلاب تاکنون در همه برهه‌های حساس و سرنوشت ساز نقش و جایگاه حائز اهمیتی داشته و با حضور حماسی در عرصه تولید بویژه در دوران تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه دشمنان، مصمم‌تر از همیشه در جبهه جنگ اقتصادی حاضر بوده‌اند.

هفته کارگر را به تمامی کارگران و فعالان عرصه کار و تولید تبریک عرض کرده و سلامتی و بهروزی همگان را از پیشگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

پیام تبریک فرماندار سنندج

فرماندار سنندج با صدور پیامی آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر را تبریک گفت.
حسن عسکری، فرماندار سنندج در پیامی هفته گرامیداشت کار و کارگر را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛

بدون ‌شک پیشرفت و توسعه پایدار کشور در سایه سرمایه انسانی کارآمد، خلاق و دارای تفکر اتفاق می‌افتد و از آنجایی که کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید قرار دارند، به عنوان نیروی محرکه چرخه‌‌ اقتصاد، نقشی برجسته و ویژه‌ ایفا می‌کنند.

بزرگداشت روز کارگر و تکریم کارگران در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی، دینی و ارزش‌های ملی است همانطور که رسول گرامی اسلام(ص) فرموده‌اند «مزد کارگر را قبل از خشک شدن عرقش بپردارید و در همان حال کار مزد او را مشخص کنید».

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی کارگران، فرارسیدن هفته بزرگداشت کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش، به ویژه کارگران پرتلاش شهرستان سنندج تبریک می‌گویم، امیدوارم در سال «مهار تورم، رشد تولید» با تلاش مجاهدان این عرصه، شاهد رشد تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تورم در کشور، استان و شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha