دوره «خبرنگاری معارفی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4134598
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

دوره «خبرنگاری معارفی» برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور دوره آموزشی «خبرنگاری معارفی» را در سه بخش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی، به مدت 135 ساعت و به صورت آنلاین و حضوری در خردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف آشنایی علاقه‌مندان با فضای رسانه و ارتباطات و به منظور ایجاد پایگاهی برای فعالان حوزه رسانه‌های معارفی، ثبت‌نام دوره «خبرنگاری معارفی» را همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن آغاز کرد.  

دوره آموزشی «خبرنگاری معارفی» در سه بخش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به مدت 135 ساعت و  به صورت آنلاین و حضوری با همکاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این دوره مورد استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرآن قرار گرفت. علاقه‌مندانی که در مدت برگزاری نمایشگاه، موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مرکز به نشانی iqnaedu.jd.ir از شرایط و زمان برگزاری دوره آگاهی پیدا کنند.

همچنین، این مرکز در راستای جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با نیازسنجی، جهت انتخاب روش‌های جدید آموزشی و برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی جدید خود، فرم نیازسنجی را در نمایشگاه قرآن در اختیار مخاطبان قرار داد تا با توجه به پاسخ‌های ارائه شده از سوی بازدیدکنندگان، این مرکز بتواند برنامه‌های آموزشی خود را در آینده بهتر و براساس نیازهای جامعه مخاطب برگزار کند.

لینک ثبت‌نام دوره خبرنگار معارفی به نشانی yun.ir/67u7u8 و لینک فرم نیازسنجی نیز به نشانی yun.ir/foc1hd در اختیار مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha