تأکید جنبش حامیان انقلاب 14 فوریه بحرین بر مشارکت گسترده در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4133385
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

تأکید جنبش حامیان انقلاب 14 فوریه بحرین بر مشارکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

جنبش حامیان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای بر حضور گسترده مردم بحرین و ملت‌های عربی و اسلامی در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، متن بیانیه جنبش حامیان انقلاب 14 فوریه بحرین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنبش حامیان جوانان 14 فوریه از مردم بحرین و سایر ملت‌های عرب و اسلامی و همه جوامع عرب و اسلامی در سراسر جهان می‌خواهد تا در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس که از سوی امام راحل روح‌الله موسوی خمینی (قدس سره) دعوت شده است، به طور گسترده و فشرده شرکت کنند به خاطر «قدس شریف» اولین قبله مسلمانان با شعار امسال 1444 هجری قمری «کرانه باختری سپر قدس» است.

بزرگداشت روز جهانی قدس بخشی از رویارویی بزرگ مردم فلسطین و ملت‌های منطقه ما در دفاع از بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و حمایت از ملت فلسطین در حق مطلق و کامل خود برای بازپس‌گیری تمام خاک فلسطین است، از رودخانه تا دریا.

همچنین جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی را به شدیدترین عبارات محکوم می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که صهیونیست‌ها با ادامه جنایات و کشتار مردم قادر به نجات خود نخواهند بود.

جنایات اخیر رژیم دروغین و کودک‌کش صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران روزه‌دار فلسطینی، در برابر سونامی اعتراضات مردمی فلسطین و هرج و مرج سیاسی ناشی از آن قرار گرفته است. از عملکرد نتانیاهو و طرح ادعایی او برای اصلاحات قضایی و همچنین تحولات در کرانه باختری و عملیات شجاعانه کماندویی و چریکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و نسل نوظهور جوانان انقلابی فلسطینی، در پرتو فروپاشی و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها که از آن رنج می‌برند. بی‌ثباتی روانی و حماقت استراتژیک رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین هر روز مرتکب جنایات وحشیانه جدیدی می‌شوند.

فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی کودک‌کش، آنگونه که خود برخی از مقامات صهیونیست اعتراف کردند، اجتناب‌ناپذیر است و ادامه جنایات قرون وسطایی منجر به نجات آن‌ها نمی‌شود، بلکه به فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد. موجودیت رژیم غاصب و موقت صهیونیستی برای آزادی‌خواهان و حقیقت‌جویان جهان با تظاهرات و راهپیمایی گستره در روز جهانی قدس رسواتر خواهد شد.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطینی، گروه‌های مقاومت اسلامی، انقلابی و ملی لبنان و سوریه و وحدت جبهه‌ها و محورهای مقاومت و پاسخ آن‌ها به جنایات غاصب را ستایش می‌کنیم که با شلیک صدها موشک از نوار غزه، جنوب لبنان و سوریه، در دفاع از قدس و مسجدالاقصی به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.

به مناسبت روز جهانی قدس، از ملت‌های عرب و اسلام و مردم آزاده و شریف در هر کجا که هستند، می‌خواهیم قیام جهانی علیه رژیم موقت صهیونیستی و محکومیت اشغالگری و احقاق حق ملت فلسطین را اعلام کنند تا به زودی ملت فلسطین سرزمین خود را آزاد کنند.

 جنبش حامیان جوانان انقلاب 14فوریه

 منامه - بحرین بزرگ اشغال شده

 9 آوریل 2023 میلادی

انتهای پیام
captcha