جمهوری اسلامی تبلوری از اراده یک ملت است
کد خبر: 4130851
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

جمهوری اسلامی تبلوری از اراده یک ملت است

روز 12 فروردین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطعانه ملت بزرگ کشورمان تثبیت شد، به‌طوری‌که این روز تبلوری از اراده یک ملت است.

جمهوری اسلامی تبلوری از اراده یک ملت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یدالله آبروشن، فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع)، امروز 12 فروردین در نشست نکوداشت روز جمهوری اسلامی، گفت: روز 12 فروردین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطعانه ملت بزرگ کشورمان تثبیت شد و مبارزات علیه رژیم طاغوتی به ثمر نشست.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، در چنین روزی بار دیگر واقعه‌ای مهم، بی‌بدیل و تکرارنشدنی در تاریخ به وقوع پیوست، ادامه داد: این واقعه به معنای واقعی شگرف بود، چون هرگز استکبار جهانی، وقوع آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) با بیان اینکه در ایدئولوژی  سرکردگان کفر، هیچ ملتی نباید سرنوشت خود را به دست بگیرد، گفت: کشورهایی که با پیروزی نظام اسلامی، منافع‌شان قطع شد، مدام می‌کوشیدند، به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و در برهه‌های مختلف بارها توطئه‌چینی کردند.

آبروشن بیان کرد: دشمنان از این غافل بودند، انقلاب اسلامی، از قیام امام‌حسین(ع) سرچشمه گرفته است، بنابراین ملت ایران هرگز عقب‌نشینی نخواهند کرد، همچنان پشتیبان دین ولی و رهبر خود هستند.

وی 12 فروردین را یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ملت ایران دانست، گفت: این روز چنان اهمیتی دارد و به قدری تاثیرگذار بوده است، که ملت‌های مستضعف دنیا را نیز به شوق می‌آورد، چراکه حمایت از مظلومان جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha