۱۱۰ برنامه به‌مناسبت نیمه شعبان در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4126283
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

۱۱۰ برنامه به‌مناسبت نیمه شعبان در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان از برگزاری 110 ویژه‌برنامه گرامیداشت نیمه شعبان در سطح استان خبر داد و گفت: یک برنامه شاخص با عنوان جشن نیمه شعبان چهارشنبه، 16 اسفند در حسینیه سنندج برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان

مظفر آئینی، رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: جشن‌های نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در سطح استان برگزار می‌شود.

وی وجود مبارک حضرت مهدی(عج) را منشأ خیر و برکت و توجهات خاص الهی به عموم امت اسلامی به ویژه ملت بزرگ ایران دانست و افزود: شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان از برگزاری 110 ویژه‌برنامه گرامیداشت نیمه شعبان در سطح استان خبر داد و گفت: یک برنامه شاخص با عنوان جشن نیمه شعبان چهارشنبه، 16 اسفند در حسینیه سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چهار برنامه شاخص در سطح شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و کامیاران برگزار می‌شود، ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها و مناطق برنامه‌های شاد و مفرح، دف‌نوازی، اجرای مسابقات ورزشی و برنامه‌های مذهبی به صورت ویژه در استان برگزار خواهد شد.

آئینی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت جشن نیمه شعبان در سطح استان گفت: این محافل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی حامد شاکرنژاد و قاریان استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه یادآور شد: در جشن نیمه شعبان هزار و 400 بسته معیشتی در سطح استان کردستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha