مسابقات حفظ و قرائت مجمع قرآنیان تهرانسر + عکس
کد خبر: 4122397
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
ویژه آقایان برگزار شد

مسابقات حفظ و قرائت مجمع قرآنیان تهرانسر + عکس

نخستین دوره مسابقات مردمی حفظ و قرائت قرآن مجمع قرآنیان تهرانسر طی دو شب، 25 و 26 بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجمع قرآنیان تهرانسربه گزارش ایکنا، نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجمع قرآنیان تهرانسر، 25 و 26 بهمن‌ماه پس از اقامه نماز مغرب وعشا در محل مسجدالنبی‌(ص) تهرانسر بلوار گل‌ها، بلوار شاهد، خیابان شهید طالبی درحال برگزاری است.

این مسابقات ویژه آقایان، در رشته‌های قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال(غیر تقلیدی و آزاد) و پایین ۱۶ سال‌(تقلیدی)، رشته حفظ یک جزء قرآن ویژه افراد زیر ۱۶ سال و رشته اذان در دو مقطع بالا و پایین ۱۶ سال در دو بخش تقلیدی و غیر تقلیدی برپا می‌شود.

فراخوان این مسابقات به صورت تبلیغات شهری و هم تبلیغات در بستر فضای مجازی و ارسال بنرهای تبلیغاتی به 14 مسجد سطح محله تهرانسر، ماه‌ها پیش از برگزاری مسابقات انجام شده است و اهداف فعالیت مجمع قرآنیان تهرانسر گسترده‌تر از برگزاری مسابقات قرآن خواهد بود و این مسابقات صرفا آغازی برای جریان‌سازی قرآن، برگزاری همایش‌های قرآنی خانوادگی، کرسی‌های تلاوت قرآن در محله غرب تهران است.

مسابقات فوق با قضاوت تعدادی از فعالان، پیشکسوتان و جلسه‌داران قرآنی محله تهرانسر چون محمد پورعاشوری، حمید جلیلی، عباس اسماعیلی، محمد جوکار، محرم‌زاده و ... همراه است. این مسابقات در شامگاه گذشته با حضور قریب به 80 نفر همراه بود.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن محله تهرانسر با مشارکت هیئت امنا و امام جماعت مسجدالنبی(ص) درحال برپایی است. همچنین طی تصمیم ستاد برگزاری این دوره از مسابقات مقرر بود تا مرحله پایش شرکت‌کنندگان به صورت غیرحضوری برگزار شود که این مرحله انجام نگرفت و مسابقات به صورت حضوری برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha