شیخ رائد صلاح برای سومین‌بار ممنوع السفر شد
کد خبر: 4122312
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

شیخ رائد صلاح برای سومین‌بار ممنوع السفر شد

وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حکم ممنوعیت سفر شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی 1948 را برای بار سوم تمدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این وزارتخانه پس از آزادی شیخ صلاح در دسامبر 2021 او را از سفر به خارج از اراضی اشغالی منع کرد و پس از آن در آگوست سال گذشته مجددا این حکم تمدید شد و اکنون برای سومین‌بار متوالی است که رژیم صهیونیستی این حکم جائرانه را تمدید می‌کند.

شیخ رائد صلاح که رئیس کمیته برقراری صلح وابسته به کمیته پیگیری عالی امور فلسطینیان سرزمین‌های اشغالی 1948 نیز هست، در واکنش به این حکم اعلام کرد که این نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی قصد مبارزه علیه خشونت در جامعه عربی را ندارد.

وی تصریح کرد که حکم ممنوع السفر بودن او بر پایه دروغ‌پردازی و گمراه‌سازی صادر شده است.

اشغالگران صهیونیست وتا کنون بارها شیخ رائد صلاح را به بهانه فعالیت‌های سیاسی و اسلامی در فلسطین اشغالی دستگیر کرده‌اند. او یکی از مهم‌ترین مدافعان قدس و مسجد‌الاقصی به شمار می‌رود و از جمله کسانی است که نقشه‌های رژیم صهیونیستی را فاش و برملا می‌کند.

رژیم صهیونیستی چند سال پیش حکم ممنوعیت فعالیت‌های جنبش اسلامی فلسطین را که شیخ رائد صلاح رهبری آن را بر عهده داشت، صادر کرد.

انتهای پیام
captcha