جشنواره موسیقی فجر به میزبانی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4122241
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

جشنواره موسیقی فجر به میزبانی همدان برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری همزمان جشنواره موسیقی فجر در این استان خبر داد.

هادی فیض‌منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، هادی فیض‌منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌ بر میزبانی تهران، به‌طور همزمان در ۱۴ استان دیگر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در استان‌های مختلف به روی صحنه خواهد رفت، اظهار کرد: براساس اعلام دبیرخانه استان‌های گلستان با ۳۴ اجرا، آذربایجان‌شرقی با ۲۰ اجرا، کرمانشاه با ۱۸ اجرا، خراسان‌شمالی با ۱۴ اجرا، زنجان با ۱۲ اجرا، هرمزگان با ۱۲ اجرا، جنوب کرمان با ۱۱ اجرا، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱ اجرا، مازندران با ۸ اجرا، همدان با ۶ اجرا، بوشهر با ۶ اجرا، البرز با ۵ اجرا، لرستان با ۵ اجرا و گیلان با ۴ اجرای صحنه‌ای میزبان سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تأکید کرد: اجراهای همدان روز جمعه، 28 بهمن‌ماه در بخش غیررقابتی جشنواره برگزار می‌شود و علاوه بر همدان میزبان گروه‌های موسیقایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان هم خواهیم بود.

یادآور می‌شود، سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه سال جاری به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام
captcha