کسانی که می‌گویند ربّ ما خداست، نمی‌توانند نهی از منکر را ترک کنند
کد خبر: 4111857
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
حجت‌الاسلام احمدی میانجی:

کسانی که می‌گویند ربّ ما خداست، نمی‌توانند نهی از منکر را ترک کنند

استاد جامعةالمصطفی العالمیه گفت: کسانی که می‌گویند ربّ ما خداست، نمی‌توانند در مقابل ابرقدرت‌ها کرنش کرده و امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند.

محمود احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی، ظهر امروز ۱۳ دی‌ماه در جمع نمازگزاران این مؤسسه ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سایر همرزمانش با بیان اینکه مقاومت ریشه قرآنی دارد، اظهارکرد: کسانی که می‌گویند ربّ ما خداست بدانند این مطلب هزینه دارد. نمی‌توانی بگویی ربّ ما خداست و در مقابل ابرقدرت‌ها کرنش کرده و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نمائید.

وی افزود: مؤمن نسبت به آینده ترس ندارد و اگر ترس دارد «ثم استقاموا» ندارد. به هر انسانی ملائکه یا شیطان نازل می‌شود. کسانی که نسبت به ولی الهی بد بین هستند، دلشان باند فرودگاه شیطان بوده و ابلیس در باور‌های مردم تردید ایجاد می‌کند.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به ویژگی‌های «مکتب سردار سلیمانی» به بیانات رهبر معظم انقلاب استناد کرد و ادامه داد: عشق همیشگی به شهادت، تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی(ره)، مجاهدت دائمی، اخلاص و اهل تظاهر و ریا نبودن، شجاعت و تدبیر توأمان از جمله ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی در بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

احمدی میانجی روحیه مقاومت، فداکاری و نوع‌دوستی، استکبارستیزی، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، معنویت‌گرایی، تعهد و ایمان را از دیگر ویژگی‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و اظهار کرد: حاج قاسم شوق شهادت داشت و برای شهادت اشک می‌ریخت و این سردار شهید نمونه برجسته‌ای از تربیت شدگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه مردم قدر سردار را دانستند چرا که ناشی از اخلاص وی بود، افزود: این شجاعت و تدبیر توأمان سردار سلیمانی تنها در میدان نظامی نبود، بلکه در میدان سیاست نیز بود.

انتهای پیام
captcha