برگزاری دومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی»
کد خبر: 4107452
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

برگزاری دومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی»

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی کشور خبر داد.

همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فرهنگی خبر داد گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را با محورهای مشخص شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای فراخوان گفت: نقش اندیشه و باور مهدوی در همبستگی ملی و وحدت مسلمین، زمینه‌ها و بسترهای مهدوی انقلاب اسلامی نقش و جایگاه مهدویت در تحقق تمدن اسلامی (رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب)، تبیین نظرات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در زمینه انقلاب اسلامی و مهدویت از جمله محورهای این فرخوان است.

وی در ادامه بیان محورهای فراخوان مقاله این همایش، موضوعات جایگاه مهدویت در تداوم و تعالی انقلاب اسلامی، مهدویت نرم‌افزار مقابله با کفر و استکبار جهانی و تأثیرات متقابل انقلاب اسلامی و فرهنگ مهدویت را عنوان کرد.

صالحی در مورد زمان و مکان برگزاری این همایش گفت: این همایش روز سه‌شنبه، نهم اسفندماه سال جاری در زاهدان همایش برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقالات نیز روز ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری است.

مدیر روابط عمومی بنیاد مهدی موعود(عج) افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌تواند مقالات خود را به نشانی اینترنتی mahdaviat.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha