همکاری مؤسسه نسیم ثقلین در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن
کد خبر: 4106616
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

همکاری مؤسسه نسیم ثقلین در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن

موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم ثقلین قم از مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن است که چهارمین دوره این آزمون را طی بهمن‌ماه برگزار می‌کند.

قرآنبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم ثقلین قم که توانست از مهرماه امسال و همزمان با نخستین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن در کشور از مؤسسات مجری این امر شود، اینک فراخوان برگزاری چهارمین دوره این آزمون را برای هفتم بهمن‌ماه اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:


این آزمون در یک مرحله و به صورت شفاهی در ۱۰ رشته حفظ 1، 2، 3، 5، 7، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل قرآن به صورت حضوری ویژه ساکنان شهر قم و به صورت مجازی ویژه تمامی حافظان علاقه‌مند که مؤسسه نسیم ثقلین را به عنوان مکان آزمون خود انتخاب کردند، برگزار خواهد شد.

حافظان متقاضی می‌توانند به سامانه ملی آزمون‌های ارزیابی و اعطای گواهینامه حفظ عمومی به حافظان قرآن به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest مراجعه و پس از تکمیل ثبت‌نام، مکان آزمون را، مؤسسه نسیم ثقلین را انتخاب کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه نسیم ثقلین در قم، مصلای قدس، دفتر مرکز قرآن و عترت قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره‌های ۰۲۵۳۷۷۳۲۴۱۷ و ۰۹۱۰۴۷۰۷۹۷۲  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha