گلدسته؛ ویژه‌برنامه اذانگاهی ظهر به افق تهران + صوت
کد خبر: 4094636
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

گلدسته؛ ویژه‌برنامه اذانگاهی ظهر به افق تهران + صوت

«گلدسته» عنوان ویژه‌برنامه رادیو قرآن است که لحظاتی پیش از اذان ظهر به وقت تهران پخش می‌شود.

گلدستهبه گزارش ایکنا، «گلدسته» عنوان ویژه‌برنامه اذانگاهی شبکه رادیویی قرآن است که پیش از اذان ظهر به افق تهران تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه معارفی و نیایشی ظهر هر روز حوالی ساعت 11:15 به مدت حدود 50 دقیقه به روی آنتن می‌رود. دعاخوانی و اناشید، تدبر در معانی و مفاهیم یک آیه در روز، پخش فرازهایی از قاریان شهیر، گزارش میدانی از یکی از مساجد سراسر کشور، تبیین یک حکم شرعی و پخش فرازهایی از سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی و مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی با موضوع نماز از جمله آیتم‌های این برنامه است.

در برنامه امروز، چهارم آبان‌ماه گلدسته، ضمن توجه به مفهوم آیه 92، سوره مبارکه انعام و ضرورت مراقبت از نماز به مسجد تزار اسلام و انقلاب و اهمیت جذب جوانان به مسجد و واگذاری کارهای مدیریتی به جوانان در مساجد، ارائه گزارش میدانی از مسجد المصطفی(ص) شهر مقدس قم از سوی زهرا متقیان‌نژاد و معیارهای عبادت خاشعانه با بهره‌گیری از بیانات حجت‌الاسلام قرائتی، پرداخته شد.

کد

اذان امروز به وقت تهران با صدای استاد مرحوم راغب مصطفی غلوش (نغمه و مقام رَست/ماهور) از شبکه رادیویی قرآن پخش شد.

کد

ویژه‌برنامه گلدسته كاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده، مونا توسلی و گویندگی و كارشناسی علی زكریایی است كه از موج FM رديف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha