معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از ایکنا بازدید کرد + عکس
کد خبر: 4081174
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
همزمان با هفته دولت

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از ایکنا بازدید کرد + عکس

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجم شهریورماه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از تحریریه ایکنا و دیگر مراکز وابسته به این سازمان بازدید و با فعالیت‌های این سازمان بیشتر آشنا شد.

علیرضا معافبه گزارش خبرنگار ایکنا، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه پنجم شهریورماه همزمان با هفته دولت با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی، از تحریریه ایکنا بازدید کرد و در استودیومبین به پرسش‌های خبرنگار پاسخ داد و دستاوردها و فعالیت‌های آتی معاونت قرآن را برشمرد. این گفت‌وگو به زودی منتشر خواهد شد.

معاف در این بازدید که با حضور محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا همراه بود، ضمن تجلیل از عملکرد رسانه قرآن و فعالیت‌های دیگر مراکز سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در جریان جدیدترین فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون خبری قرار گرفت.

وی در این بازدید دوساعته اظهار کرد: سال‌هاست که اخبار این خبرگزاری را دنبال می‌کنم و آن را رسانه‌ای بی‌نظیر در زمینه پرداخت تخصصی به مسائل قرآنی در کشور و در جهان اسلام می‌دانم.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از ایکنا بازدید کرد

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری این معاونت با سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا ازجمله انتشار نشریه تخصصی رایحه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
captcha